Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی به رئیس سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد مختلف حادثه و روند امدادرسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار داده و در صورت وجود قصور احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ها مراتب را جهت رسیدگی‌های بعدی گزارش کنند. آفتاب‌‌نیوز : در پیام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به رئیس سازمان بازرسی کل کشور آمده است: خبر وقوع جاری‌شدن سیلاب در دو استان گلستان و مازندران که کام مردم عزیز این دو استان و سایر هموطنان را در روزهای آغازین سال جدید تلخ کرد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس ضمن آرزوی بهبود وضعیت و شرایط خانواده‌های آسیب‌دیده و جبران خسارات وارده به این عزیزان و همچنین قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های امدادی و سایر نیروهای خدمت‌رسان و همچنین همه هموطنان بزرگواری که با ارائه کمک‌های خود سعی در کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده این مناطق داشته‌اند، رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مامور می‌نمایم که با حضور فوری‌ در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند.
همچنین در صورت وجود قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ها چه در زمینه عدم‌پیش‌بینی‌های لازم که منجر به ایراد خسارت شده است و چه نقایص در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به مردم، مراتب را جهت رسیدگی‌های بعدی گزارش کنند.
امید است با تشدید نظارت دستگاه قضایی بر روند خدمات‌رسانی، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود تصریح کردند، گوشه‌ای از آلام مردم عزیز برطرف شود.
منبع: روابط عمومی قوه قضاییه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قوه قضاییه رئیسی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان