Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه در پی بارندگی‌های چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور به ویژه استان گلستان و بروز خساراتی در این مناطق شد از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان گلستان خبر داد و گفت: همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است بر اساس یک دستورالعمل ثابت از ناحیه فرماندهی کل سپاه مجوز دائمی و مأموریت به کلیه یگان‌های سپاه در سراسر کشور ابلاغ شده که به محض وقوع حوادث و بلایای طبیعی، تمامی واحدها و یگان‌های سپاه به امدادرسانی و کمک به مردم بپردازند و بر همین اساس از ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، تمامی یگان‌های سپاه مستقر در این استان به یاری سیل زدگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه تصریح کرد: پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه سپاه نینوا، نواحی مقاومت بسیج، تیپ مردم پایه نینوا، یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر و تیپ ۴۵ مهندسی جوادالائمه نیروی زمینی سپاه پس از وقوع سیل با حضور در منطقه به سرعت امدادرسانی در راستای نجات گرفتارماندگان در سیل و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر را آغاز کردند.

سردار شریف در ادامه تصریح کرد: واحدهای مهندسی، پشتیبانی و لجستیک سپاه نیز با بکارگیری ماشین‌آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی اعم از جرثقیل، کشنده، لودر، بلدوزر، پل کش و کامیونت اقدام به بازگشایی محورهای مواصلاتی و تخلیه مردم و نجات گرفتار ماندگان در سیل کردند.

وی افزود: همچنین تعدادی قایق موتوری نیز برای امدادرسانی به گرفتار ماندگان در سیل در شهرستان آق‌قلا مورد استفاده قرار گرفت.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در حوزه مردم یاری نیز جابجایی، انتقال و اسکان سیل زدگان در نقاط امن و نیز توزیع بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم و لوازم و ملزومات گرمایشی توسط سپاه نینوای استان گلستان انجام پذیرفت.

سردار شریف در پایان از علما، روحانیون و مسؤولین محلی استان به ویژه در شهرستان آق‌قلا در مساعدت با سپاه برای مجاب کردن مردم برای تخلیه زودهنگام روستاها که تأثیر بسزایی در کاهش تلفات داشت تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود کماکان در کنار هموطنان سیل زده استان گلستان خواهد بود.

کد خبر 4574473

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار شریف سپاه پاسداران خسارت سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 

اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.

او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.

سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم. 

او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان