Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@15:49:50 GMT

ترافیک در محورهای ارتباطی بوشهر نیمه سنگین است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۱۲۴

ترافیک در محورهای ارتباطی بوشهر نیمه سنگین است

به گزارش ایرنا، سرهنگ جابر پاپری شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود:محورهای کنار تخته - دالکی، خوزستان - دیلم و فیروزآباد - جم از پرترددترین محورهای ارتباطی استان بوشهر به شمار می رود.
وی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه فقره تصادف منجر به فوت در استان بوشهر رخ داده است که در پی آن سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاپری ادامه داد: با این حال تلفات جاده ای استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی از روز یکشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه، لغزندگی سطح معابر و کاهش ضریب اصحطکاک لاستیک خودرو انتظار می رود رانندگان سرعت مطمئنه را در دستور کار جدی قرار دهند.
پاپری یادآور شد: سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نبستن کمربند ایمنی از جمله تخلف های حادثه‌ساز رانندگی است که باید از آن اجتناب شود.
وی بیان کرد: رانندگان برای جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای فاصله خود را با اتومبیل جلویی حفظ کنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی 15 تا 20 دقیقه استراحت داشته باشند.
پاپری گفت: رانندگان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و قبل از سفر خودرو خود را از هر لحاظ تجهیزات بررسی و مدارک لازم مانند گواهینامه، بیمه شخص ثالث، کارت خودرو و برگ معاینه فنی را به همراه داشته باشند.
7212/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر تصادف طرح نوروزی فوت معاینه فنی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی