Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور به خبرگزاری خبرآنلاین گفت تا زمانی که اوضاع در استان گلستان به حالت عادی برگردد، وزیر کشور در منطقه حضور خواهد داشت.

به گزارش شریان نیوز، اسماعیل نجار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کرد به خواست دکتر روحانی، وزیر کشور تا عادی شدن شرایط در استانهای سیل زده حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز هم از مناطق سیل زده بازدید داشتیم و تصمیمات تیم‌های کارشناسی برای تسریع مسیر خروج آب به دریا از شهر آق قلا گرفته شد و کار عمرانی این اقدام در دهانه رودخانه آق‌قلا آغاز شده است.»

او با اشاره به دلیل چنین سیل عظیمی گفت:«حجم آبی که در منطقه وارد شد، بی سابقه بود و در گلستان و مازندران در سه روز 70 درصد بارش یکساله وارد شد.»

رییس ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در مازندران جایی که سیل جاری شد، تا دریا فاصله کمتری داشت و امکان تخلیه آب به دریا مهیا تر بود، گفت:«خوشبختانه موفق شدیم با شکافتن برخی جاده ها، سیلاب را در این منطقه هر چه سریعتر به دریا تخلیه کنیم ولی در مناطق سیل زده گلستان، وضعیت متفاوت است زیرا فاصله منطقه سیل زده تا دریا بیشتر است و این باعث می شود تخلیه سیلاب، به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.»

نجار در پایان سخنانش گفت:« خوشبختانه در مناطق سیل زده گمیشان وضعیت بهتر شده است و مردم تماما اسکان یافته اند و در آق قلا هنوز عملیات تخلیه سیلاب ادامه دارد.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا