Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:04:55 GMT

گل آلودبودن سد برای قطع آب مناطق سیلزده بهانه است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۳۷۹

گل آلودبودن سد برای قطع آب مناطق سیلزده بهانه است

ولی اله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشکل کم آبی و قطع آب در مناطق سیلزده و شهرهای گروه الف اظهار داشت: اینکه برخی دلیل کم آبی و بی آبی را گِل آلود بودن سد عنوان می‌کنند، این بهانه‌ای بیش نیست وما این حرف‌ها و توجیهات را قبول نداریم.

وی افزود: دیروز با معاون وزیر نیرو تماس گرفتم و گلایه مردم را به ایشان انتقال دادم زیرا وزارت نیرو باید تدبیر تصفیه‌خانه را باید به سرعت عملیاتی می‌کرد و آب شرب را به سمت بابلسر انتقال می‌دادند و متأسفانه با تأخیر این طرح دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانواکناری یادآور شد: انتظار داریم وزارت نیرو و وزیر، همت شأن را جذب کنند تا بتوانیم مشکل را برطرف کنیم زیرا این مشکل چندین سال دامنگیر مردم ما است.

این نماینده مجلس یادآور شد: این موضوع جزو اولویت‌هایی بود که باید دنبال می‌کردند، ولی متأسفانه این کار به انجام نرسید و علت اینکه برخی نقاط شهر آب دارند و برخی ندارند این است که بعضی از مناطق از مسیر فریدونکنار آب می‌گیرند.

سیل هفته گذشته موجب قطع آب در برخی مناطق شهری مازندران شده است.

کد خبر 4574483

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سردار یحیی الهی به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز ارتش حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند.
۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، درود خداوند بر ارتش غیور ایران، این سرود‌های سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پر شکوه رزم و ایثار که مایه سربلندی کشور هستند.
اینجانب، ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه فرماندهان و کارکنان شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان، عزت و توفیق روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش