Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: یکی از اهدافی که در سال ۹۸ برای دانشجویان پیگیری می‌شود اشتغال تخصصی است به این صورت که دانشجویان در زمینه‌هایی که تخصص دارند به ما اعلام می‌کنند و برای آن‌ها ایجاد اشتغال می‌کنیم.

پیروی، مسئول مرکز مشاوره دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اقداماتی که این مرکز در سال ۹۸ انجام خواهد داد، گفت: شعاری که برای سال ۹۸ در نظر گرفته ایم ارتقاء سلامت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سال ۹۷ شعار ما مبنی بر خود مراقبتی بود و اقداماتی که انجام دادیم نیز بر همین پایه انجام شد، اما امسال با ارتقاء سلامت روان و اهمیت روابط انسانی اقدامات خود را پایه گذاری خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۷ سازمان جهانی بهداشت شعار lets talk را مطرح کرد یعنی بیا حرف بزنیم و در سال ۲۰۱۸ شعار خوب گوش بده را مطرح کرد و امسال نیز شعار روز ملی مددکاری که در ۱۹ مارس اعلام شده است روابط انسانی است و بر این اساس بوده است که ما شعار سال ۹۸ مرکز مشاوره دانشگاه تهران را انتخاب کرده ایم.

پیروی تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که ما برای دانشجویان کم برخوردار دانشگاه در نظر گرفته ایم این است که در ازای کمک‌هایی که به آن‌ها می‌شود فعالیت‌هایی را برای ما ارائه بدهند و خیلی از افرادی که در سال ۹۷ شامل کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شدند در کنار ما به فعالیت پرداختند، اما این موضوع هنوز به صورت سیستماتیک انجام نشده و یکی از اهدافی که در سال ۹۸ داریم سیستماتیک کردن این موضوع است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای دانشجویان گفت: یکی از اهدافی که در سال ۹۸ برای دانشجویان پیگیری می‌شود اشتغال تخصصی است به این صورت که دانشجویان در زمینه‌هایی که تخصص دارند به ما اعلام می‌کنند و برای آن‌ها ایجاد اشتغال می‌کنیم که البته اولویت با دانشجویانی است که نیاز مادی بیشتری دارند این کاری است که توسط مرکز مشاوره دانشگاه برای توانمندسازی دانشجویان انجام می‌گیرد، اما این کار، کار بسیار سختی است و به صورت دفعتی قابل انجام نیست

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز مشاوره دانشگاه تهران اشتغالزایی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مسؤول مرکز نفس در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای راه‌اندازی مرکز نفس و اجرای این طرح در استان ۱۱۲ مادر باردار در این استان که قصد سقط جنین سالم خود را داشتند با حمایت‌های این مرکز از اقدام خود منصرف شده‌اند.

زهرا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون، پنج انصراف از سقط در این مرکز به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی پنج نوزاد سالم از مادرانی متولد شدند که از سقط جنین سالم منصرف شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۴ نوزاد سالم حاصل از اجرای این طرح در استان چشم به جهان گشوده‌اند، ادامه داد: مراکز مردمی نفس با هدف نجات فرزندان سالم از سقط عمدی جنین راه‌اندازی شده‌اند. در این راستا از همه ظرفیت‌های تخصصی و فوق تخصصی، توانمندی‌های اجتماعی در ابعاد درمانی، تشخیصی، حمایتی و مشاوره‌ای برای حفظ جان انسان‌ها استفاده می‌شود.

او با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به این مادران، بیان کرد: مرکز نفس برای دریافت خدمات مناسب و ارزان، با مطب‌ها و مراکز درمانی رایزنی‌هایی انجام می دهد.

مقدسی افزود: برخی از انواع سقط جنین‌ها به‌دلیل شرایط و بیماری‌های مادر یا جنین پس از بررسی پزشکی قانونی انجام می‌شود؛ اما برخی از انواع سقط جنین عمدی است و خانواده به دلایل مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و ... به دنبال سقط جنین هستند و از این مسأله اطلاعی ندارند که سقط جنین گرفتن جان یک انسان است و به احکام شرعی آن نیز واقف نیستند.

در طرح نفس به این دسته از زوجین، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود تا از سقط جنین منصرف شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی