Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری به همراه وزیر اقتصاد و دارایی از تعدادی از مناطق سیلزده در استان مازندران بازدید کردند و از نزدیک در جریان خسارت های ناشی از سیل قرار گرفتند.
معاون اول رئیس جمهوری پس از بازدید از مناطق سیلزده در مازندران قرار است در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان حضور یابد و پس از بررسی میزان خسارت های ناشی از سیل نسبت چگونگی کمک به خسارت دیدگان تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حال حاضر از مناطق سیل زده کیاکلا و سیمرغ در مناطق مرکزی استان دیدن کرد و قرار است از دیگر بخش های گرفتار شده در سیلاب نیز بازدید کند.
براثر حادثه سیل اواخر اسفندماه 97 در مازندران به بیش 6 هزار و 200 واحد مسکونی ، 7 هزار سردهنه کشاورزی و تاسیسات زیرساختی از جمله ابنیه راهها خسارت وارد شد و 5 نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.
پیش از این علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم از مناطق سیلزده مازندران بازدید کرد.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران رئیس مجلس شورای اسلامی سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران علی لاریجانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شال فروش معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری چابهار گفت:در مناطقی که معابر و یا منازل دچار آبگرفتگی شده اند نیرو‌های خدمات رسان مشغول راهسازی آب هستند.
وی گفت: درپی بارش‌های شب گذشته و صبح امروز، به زیرساخت‌های شهری چابهار خسارت وارد کرده است که تیم‌ های ارزیاب با فروکش کردن آب در منطقه درحال ارزیابی خسارت‌ها هستند.
شال فروش گفت: تاکنون هیچگونه خسارت جانی در پی بارش‌ها در چابهار گزارش نشده است و‌زندگی مردم در شراط عادی در جریان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: درسطح شهر چابهار گزارش‌هایی مبنی بر آبگرفتگی منازل مردم، و‌مغازه‌ها گزارش شده است که گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند ودر حال خدمات رسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد