Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب همچون سال های گذشته می تواند خون تازه ای در رگ تولید کنندگان بدمد ؛ بر همین اساس مجموعه های تولیدی در شهرستان های سیرجان وبردسیر و استان کرمان تصمیم گرفتند تا رکورد جدیدی را در بحث تولید در تمامی زمینه های قابل تولید به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«رونق تولید» گفت: همانند سال های گذشته پیام راه گشای رهبر معظم انقلاب در سال 1398 منشوری به تمام معنا  برای تمامی کارگزاران نظام و دلسوزان انقلاب است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامگذاری عنوان سال شادی و امید بخش به آینده ای بهتر است، ابراز کرد: آینده ای همراه با آسایش و آرامش برای آحاد جامعه در زمینه کلیدی تولید است.

حسن پور با اشاره به مطلب فوق افزود: زمینه رونق تولید در سال های گذشته از جمله سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی فراهم شده است و امروز تمامی مجموعه و اقشار مختلف مردم بدانند که فرصتی برای تولید در عرصه های کشاورزی، خودکفایی در معیشت مردم، صنعت و معدن و ... به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه با  توجه به پتانسیل هایی که در سطح کشور داریم می توانیم صادر کننده بسیاری از ظرفیت های صنعتی کشور باشیم، اظهار کرد: بنابراین وقتی مقام معظم رهبری رونق تولید را بیان می کنند به این معنی است که برای رونق بخشیدن به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم با استفاده از تمامی امکانات جنب و جوش خاصی در کشور به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این اقدام حرکتی زیبا و مبارک برای حل اشتغال جوانان عزیز و برومند خواهد بود و در این راستا با سرعت گرفتن در زمینه صادرات، حمایت از تولید کنندگان و ارتباط بیشتر با سایر کشورهای همسایه امنیت کشور بیش از پیش تضمین خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز اکثر کشورهای منطقه متوجه اهمیت و حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران شده اند؛ بنابراین می توان از ایران اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان کشورهای منطقه یاد کرد که امنیت را برای آنان به ارمغان می آورد.

حسن پور ضمن ابراز خرسندی از اینکه زیرساخت های کشور برای جهش اقتصادی بزرگ آماده است، خاطر نشان کرد: در روز ابتدایی سال جدید سربازان مقام معظم رهبری به واحدهای تولید خود در سیرجان سرکشی کردند و برای افزایش تولید نسبت به سال گذشته هم قسم شده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و پیام ایشان نشأت گرفته از فرهنگ اسلام ناب است،خاطر نشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب همچون سال های گذشته می تواند خون تازه ای در رگ تولید کنندگان بدمد ؛ بر همین اساس مجموعه های تولیدی در شهرستان های سیرجان وبردسیر و استان کرمان تصمیم گرفتند تا رکورد جدیدی را در بحث تولید در تمامی زمینه های قابل تولید به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان و سال نو، به اقدامات انجام شده در استان طی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امسال از طرف مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است و شعار سال نصب‌العین همه کارگزاران و مدیران استان در راستای تحقق جهش تولید در استان قرار دارد.

استاندار ایلام گفت: در سال جدید مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرای استان با هم‌دلی، وحدت و انسجام برای تحقق شعار سال و اقتدار ملی و خدمت صادقانه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان خود در تلاش هستند.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: امید است که در این مسیر بتوانیم آن‌چه که توقع مقام معظم‌رهبری بوده است را به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر 6062761

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند