Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:34:30 GMT

تسهیلات صفر درصدی به مردم سیل‌زده پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۶۸۰

تسهیلات صفر درصدی به مردم سیل‌زده پرداخت شود

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دولت تسهیلات صفر درصدی در قالب تسهیلات اشتغال در اختیار مردم سیل‌زده قرار دهد تا شاید بخشی از مشکلات آنان حل شود. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهرام کوسه غراوی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهارداشت: حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با 440 روستا و یک سوم وسعت استان بیشترین خسارت سیل را داشت آیا جایز نبود یک وزیر یا معاون وزیر حداقل برای دلجویی از مردم به این منطقه بیاید؟

وی گفت: همه مدیران ارشد کشور در این‌گونه جلسه‌ها حضور پیدا می‌کنند اما هنوز مشخص نیست قرار است چه حجمی از اعتبارات به استان اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اماکن ورزشی خوزستان با هدف اسکان سیل‌زدگان در حالت آماده‌باش هستندآیت‌الله نوری همدانی: مقلدین یک‌سوم از وجوهات شرعی را به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص دهنددستور امام خامنه‌ای به سرلشکر باقری: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تسهیلات به مردم خسارت دیده باید به صورت زنجیره‌ای پرداخت شود.

وی تأکید کرد: کمیته‌ای کارشناسی در استان تشکیل شود تا قصورهای احتمالی را مورد بررسی قرار دهد و در صورت صورت محرز شدن با افراد خاطی برخورد شود.

کوسه غراوی اظهارداشت: انتظار داریم دولت تسهیلات صفر درصدی در قالب تسهیلات اشتغال در اختیار مردم سیل‌زده قرار دهد تا شاید بخشی از مشکلات آنان حل شود.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است - اخبار استانها -

رسول زارعی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در سال 1402 بیش از 527 میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع تلفیقی، در اختیار 166 کسب‌وکار صاحب دارای صلاحیت استان بوشهر قرار گرفته است اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار می‌رود تا پایان سال 1403 حداقل 500 میلیارد تومان دیگر تسهیلات به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط استان تزریق شود.

به گفته دبیر کارگروه استانی تسهیلات تکلیفی تبصره 18 قانون بودجه کشور، در طی سال 1402 تعداد 620 طرح در حوزه‌های مختلف در کارگروه استانی تبصره 18 بررسی و تصویب شده‌اند که مبلغ کل تسهیلات مصوب این طرح‌ها افزون بر یک‌هزار و 990 میلیارد تومان بوده است. فرایند پرداخت تسهیلات به سایر طرح‌های مصوب، در سال جاری نیز پیگیری و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از پرداخت بیش از 527 میلیارد تومان تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه به متقاضیان استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر تبصره 18 قانون بودجه به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از طرق مختلف از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، ارتقای بهره‌وری، تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد تسهیلاتی در نظر گرفته است.

زارعی ادامه داد: به دیگر اهداف این تبصره می‌توان به بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی موجود، استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، منابع مالی موضوع این تبصره با تأکید بر یکپارچه‌سازی حمایت‌های دولت و بسط عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استان‌های کشور با اولویت طرح‌های تولید دانش‌بنیان و پیشران، اشاره کرد. مطابق قانون بودجه، بخشی از این تسهیلات از منابع دولتی و بخش دیگر آن به میزان 2 برابر اعتبارات دولتی از منابع بانکی تأمین می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه وزارت اقتصاد بر مبنای نیاز هر استان، سهم مشخصی از منابع تبصره 18 را به دستگاه‌های آن استان اختصاص می‌دهد تصریح کرد: دستگاه‌های استانی نیز، طرح‌های اقتصادی مرتبط با آن استان که متقاضی دریافت تسهیلات تبصره 18 هستند را بررسی می‌کنند و در صورتی که آن طرح‌ها، حائز شرایط لازم برای أخذ تسهیلات باشند، از سوی دستگاه‌ها برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد