Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:02:06 GMT

اسکان روزانه یکهزار مسافر در کمپ نوروزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۷۵۶

اسکان روزانه یکهزار مسافر در کمپ نوروزی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داود دارابی شهردار خرمشهر روز گذشته گفت: استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر با داشتن امکانات رفاهی نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام، نمازخانه و آب آشامیدنی سالم با ظرفیت ۱۰۰ تخته چادر هشت تا ۱۲ نفره به صورت کاملا رایگان در طول شبانه روز آماده استقبال و اسکان میهمانان نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور حراست در این استراحتگاه امنیت مسافران را تامین می‌کند، افزود: این استراحتگاه دارای پارکینگ خودرو با ظرفیت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه است.

شهردار خرمشهر از استقرار ایستگاه‌های از من بپرس در خرمشهر خبر داد و گفت: برای راهنمایی مسافران نوروزی ۲ ایستگاه از من بپرس در مبادی ورودی جاده اهواز - خرمشهر و جاده آبادان - خرمشهر مستقر شدند که از ابتدای نوروز تاکنون پنج هزار بروشور و نقشه جغرافیایی خرمشهر بین مسافران توزیع شده است.

دارابی بهسازی اسکله‌های تفریحی در رودخانه کارون خبر داد و افزود: لنج‌های تفریحی گردشگری به منظور ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان نوروزی در رودخانه ساماندهی شدند.

وی با اشاره به بهسازی وسایل بازی پارک‌های سطح شهر، تامین روشنایی پارک‌ها و نصب مبلمان جدید شهری گفت: تجهیز سرویس‌های بهداشتی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس شامل رنگ آمیزی و نورپردازی و نظافت و پاکسازی تمام محلات و معابر سطح شهر شهردار خرمشهر از اقدامات شهرداری خرمشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

شهردار خرمشهر افزود: خرید باکس‌های زباله و استقرار در نقاط مختلف سطح شهر بویژه اماکن پرتردد، بهسازی و نوسازیِ بیش از ۴۰ تابلو شهدای معزز در بلوار شهدای گمنام و رنگ آمیزی تابلو‌های شناسایی بلوار‌ها بخشی از اقدامات شهرداری خرمشهر در راستای استقبال از بهار می‌باشند.

دارابی با اشاره به اتمام طرح نورپردازی بلوار ساحلی امام (ره) و بلوار ساحلی بایندر به طول بیش از ۶ کیلومتر گفت: طرح نورپردازی پل آزادی (قدیم) و پل شهید جهان آرای خرمشهر نیز عملیاتی شد.

وی افزود: نصب اِلمان‌های متعدد با طرح‌های مختلف، رنگ آمیزی و نقاشی دیوار‌های سطح شهر با رویکرد بهبود سیما و منظر شهری و خط کشی معابر از دیگر اقدامات شهرداری خرمشهر برای استقبال از نوروز می‌باشند.

انتهای پیام/ د

استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار با اشاره به اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند تاکنون در ۲۲۰ کلاس در ۱۸ مدرسه شهرستان برخوار گفت: این مدارس به تجهیزات اولیه اسکان شامل فرش، پتو، سیستم گرمایشی، تلوزیون و یخچال مجهز شده اند.


حسین نریمانی افزود: در شهرستان برخوار علاوه بر ۱۸ مدرسه آماده اسکان ۴ مدرسه به صورت رزرو آماده اسکان هستند.


وی گفت: در کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهرستان برخوار ۳۰ نفر خدمت رسانی می‌کنند

دیگر خبرها

  • وجود يکهزار هکتار بافت تاریخی در شهر موزه‌ها
  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • بازدید روزانه بیش از هفت هزار مسافر نوروزی از تالاب شادگان
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تورهای بافت‌گردی شیراز
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تور‌های بافت گردی شیراز
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد