Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:56:46 GMT

۵۰ روستای گنبدکاووس بر اثر سیلاب آسیب دید

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۷۶۴

۵۰ روستای گنبدکاووس بر اثر سیلاب آسیب دید

نماینده گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه ۵۰ روستای این شهرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده است، گفت: تیم‌های ارزیاب باید برآورد دقیقی از خسارت‌های ناشی از سیل تهیه و به مسئولان ارائه کنند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قره‌جه طیار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: سیل بیش از 30 درصد شهر گنبدکاووس را فراگرفته و هنوز آب در منازل مردم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تخلیه آب از منازل مسکونی شهروندان به کف‌کش‌ها و پمپ‌های قوی نیاز داریم.

نماینده گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه 50 روستای این شهرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده است، گفت: تیم‌های ارزیاب باید برآورد دقیقی از خسارت‌های ناشی از سیل تهیه و به مسئولان ارائه کنند.

گرگان|کمک درمانی به مردم مناطق سیل‌زده اولویت خیران باشداماکن ورزشی خوزستان با هدف اسکان سیل‌زدگان در حالت آماده‌باش هستندآیت‌الله نوری همدانی: مقلدین یک‌سوم از وجوهات شرعی را به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص دهنددستور امام خامنه‌ای به سرلشکر باقری: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود

وی گفت: با پیگیری‌هایی که داشتیم قرار شد برای هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و در شهرها 11 میلیون تومان و در روستاها نیز ده میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شود که با توجه به حجم خسارت‌ها و بالا بودن تورم، این مبالغ کافی نیست.

طیار از معاون اول رئیس جمهور خواست تا ستاد معین مدیریت بحران در گنبدکاووس راه‌اندازی شود و گفت: این ستاد می‌تواند زمینه استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات را در شرق استان به مرکزیت گنبدکاووس فراهم کند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان