Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:19:44 GMT

آرزویم برای سال نو شادکامی و سلامتی مردم است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۸۰۸

آرزویم برای سال نو شادکامی و سلامتی مردم است

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "برادر جان" گفت: من هم به نوبه خود فرارسیدن سال نو و رسیدن نوروز را به تمامی مردم ایران و همچنین تمامی هنرمندان سرزمینم تبریک می گویم و امیدوارم سالی سرشار از شادکامی داشته باشند.

جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرارسیدن سال نو و عید نوروز گفت: من هم به نوبه خود فرارسیدن سال نو و رسیدن نوروز را به تمامی مردم ایران و همچنین تمامی هنرمندان سرزمینم تبریک می گویم و امیدوارم سالی سرشار از شادکامی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: آرزو می‌کنم سال جدید برای همه سالی خوب، پر از شادی و سلامتی باشد. امیدوارم اتفاقات تلخ برای هیچکس در سال جدید رخ ندهد.

بازیگر سریال "برادر جان" با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی جامعه تاکید کرد: امیدوارم مسئولین و دولتمردان کشور در بخش اقتصادی بیشتر و بهتر به فکر مردم باشند و فقط همه چیز را در حرف خلاصه نکنند. امیدوارم دولت مردان کاری انجام دهند که مردم در این شب‌های عید از ته دل لبخند روی لبشان باشد.

فرجاد با اشاره به فعالیت های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: خدا را شکر طی روزهای گذشته مشغول بازی در سریال "برادر جان" به کارگردانی محمدرضا آهنج هستم که در آن در کنار عزیزانی همچون علی نصیریان به ایفای نقش می پردازم. امیدوارم این سریال به خوبی مورد استقبال مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جلیل فرجاد اخبار تئاتر اخبار سینما سریال برادر جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سروان پاسدار حیدر بردبارنسب در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) افزود: مردم ایران اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان کار نیمه‌تمام شهید سلیمانی و آرمان و آرزوی تمامی شهدای اسلام را که آزادی قدس شریف، نابودی اسرائیل و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه بود را به پایان خواهند رساند.

وی بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمن آمادگی لازم را دارند و به موقع پاسخ شرارت‌های دشمن خبیث را می‌دهند.

وی افزود: درود خدا بر مردم شریف و نجیب ایران عزیز اسلامی که با وجود برخی کمبود‌ها و مشکلات با حضور و حمایت همیشگی خود وحدت را حفظ کرده و پای کار جبهه حق ثابت قدم هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت