Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:08:29 GMT

هلال احمر همدان به مجروحان 18 حادثه امدادرسانی کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۸۴۲

هلال احمر همدان به مجروحان 18 حادثه امدادرسانی کرد

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم های امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین به مصدومان 18 حادثه امدادرسانی کردند.

بهروز کارخانه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوادث روی داده در طرح نوروزی امسال تاکنون شامل سوانح جاده ای، کوهستان، سیل و آبگرفتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امداد رسانی به مجروحان سوانح جاده ای 83 درصد ماموریت هلال احمر را تشکیل داده است از امداد رسانی به مجورحان 15 سانحه جاده ای خبرداد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: وقوع 9 مورد تصادف، چهار مورد واژگونی و 2 مورد انحراف مسیر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون موجب مصدومیت 23 تن در جاده های برون شهری این استان شد.
کارخانه ای ادامه داد: 17 تن از مجروحان توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از آنها جان باخت؛ همچنین 6 تن از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی گفت: تعداد حوادث جاده ای در طرح نوروزی امسال تا سوم فروردین نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با 36 درصد افزایش از 11 سانحه به 15 سانحه جاده ای رسیده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: همچنین تعداد مجروحان اعزامی به مراکز درمانی 48 درصد، رسیدگی شده 38 درصد و درمان سرپایی 22 درصد افزایش داشته است.
کارخانه ای گفت: علاوه بر این تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در یک عملیات کوهستان و 2 عملیات سیل و آبگرفتگی حضور موثر داشتند.
به گزارش ایرنا، 15 پایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار هلال احمر برای اجرای طرح ایمنی و خدمات سلامت مسافران نوروزی در استان همدان فعال شد.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر خدمات رسانی نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مسعود مثنوی گفت : در زمان اجرایی طرح ۴۶ هزار و ۷۶۲ مورد اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین ۲۶ هزار و ۹۸نفر نیز به پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۲۶ هزار و ۴۷۰ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

مثنوی بیان داشت: ۱۲هزار و ۵۱۳نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی، ۵۹۹۵ نفر به غرفه طرح یاس، مراجعه کردند.

وی بیان داشت: سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۲۲هزار و ۷۳۰ نفر انجام و ۵۳۴۴بسته موادغذایی جهت افطار در بین مراجعه کنندگان‌ توزیع شد.

مثنوی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) ۱۴۵۶۸ اصله نهال توزیع و غرس شد.

وی با اشاره به خدمات تیم سحاب گفت: ایمن سازی ۳۹۲۶منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز ۳۳۱۱حادثه، ارائه ۴۹۶۱خدمت امدادی و کمک های اولیه، ۱۰۸۳۶ مورد آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران ارائه شد.

مثنوی گفت : در مجموع برای اجرای طرح های مختلف سازمان جوانان در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۸۵ هزار و ۶۳۲نفر خدمت ارائه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895783

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری