Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:14:32 GMT

رشد ۸۰ درصدی اسکان در بافق

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۸۸۰

رشد ۸۰ درصدی اسکان در بافق

لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به سفرهای نوروزی و ورود گردشگران به شهرستان بافق ،گفت: طی سه روزه گذشته آمار اسکان در بافق رشد ۸۰ درصدی داشته است.

وی افزود: در این مدت در سال قبل ۱۱۲نفر و در سال جاری ۲۷۵نفر در بافق اسکان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق ادامه داد: تاکنون ۲۷هزار و ۴۸نفر از اماکن، جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، دست ساز و طبیعی بازدید کرده اند.

درخت کهن چنار روستای باجگان، پیر مراد، قاضی میرجعفر، نخلستان‌های منظم، مسجد جامع، قاضی میرجعفر، روستا‌های پرشکوقه منطقه سبزدشت، خانه وحشی بافقی، آب چک چکو، بیشه در، و چشمه پیروزی از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافق است چشمان مسافران را به دیدن خود دعوت می‌کند.

صحن و سرای امام زاده عبدالله (ع)، شن‌های روان روستای صادق آباد ،کمپ کاراکال، با تمام امکانات پذیرایی و اقامتی، باغ تیتو، پیت معدن چغارت و منطقه حفاظت شده کوه بافق، مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

افزایش ورود گردشگران به شهرستان بافق در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت بیش از ۱۲۴ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از اسکان ۱۲۴ هزار و ۶۱ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ اظهار کرد: از روز بیست‌وچهارم اسفند که خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح استان آغاز شد تا پایان روز هشتم فروردین جمعاً یک‌میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان طبق این آمار مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، تفریحی، مذهبی، دست‌ساز، فرهنگی و موزه‌ها بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۲۴ هزار و ۶۱ مسافر نوروزی نیز در مراکز اقامتی مختلف استان اسکان پیدا کرده‌اند که بیشترین آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی، رسمی و اضطراری است.

وی از اجرای یک هزار و ۱۴۸ فقره بازدید نظارتی نیز طی این مدت از تأسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت: به‌دنبال این بازدیدها، برای ۶۵ واحد که خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه داده بودند، تشویق صادر شد.‌

فرمانی یادآور شد: برای واحدهای مختلف نیز ۱۷۵ فقره تذکر و ۲۴ فقره اخطار کتبی صادر و مجوز پنج دفتر خدمات‌مسافرتی نیز به دلیل تداوم تخلفات تعلیق شد.

کد خبر 739949

دیگر خبرها

  • اقامت بیش از ۱۲۴ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • ۶۰ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • ۱۰۸ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافتند
  • اسکان بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان نهبندان
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • شب فرهنگی بافق، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • روستای نجنه، گنجینه گردشگری بانه
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است