Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@10:15:27 GMT

آغاز دومین جشنواره بینات جامعه روحانیت بلتستان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۸۹۰

آغاز دومین جشنواره بینات جامعه روحانیت بلتستان+تصاویر

صبح امروز دومین نمایشگاه جشنواره بینات توسط رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان افتتاح شد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دومین نمایشگاه جشنواره بینات جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با همت و تلاش شبانه روزی «معاونت فرزندان جامعه روحانیت بلتستان پاکستان» توسط حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و با حضور فعالان فرهنگی و مسئولین جشنواره افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فرهنگی بینات با هدف معرفی فرهنگ و سنت‌های اسلامی، تاریخی منطقه بلتستان پاکستان با همت جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و همکاری چند مجموعه از جمله «پایگاه فرهنگی پاکستان ایرانی ترین همسایه» در شهر مقدس قم به مدت سه روز شروع فعالیت کرده است.

دور نیمه نهایی مسابقات مشاعره (بیت بازی) به زبان بلتستانی نیز امروز برگزار شد، همچنین پایگاه فرهنگی پاکستان ایرانی ترین همسایه هم که در این نمایشگاه غرفه داشت برای نخستین بار از مجموعه نمایشگاهی ظرفیت های پاکستان رونمایی کرد.

غرفه بلتستان شناسی با هدف معرفی جغرافیا و آداب و رسوم بلتستان، غرفه بصیرت با هدف شناساندن مجموعه های ضد فرهنگ در بلتستان و راه مقابله با آنها، غرفه طب اسلامی، غرفه معرفی فعالیت های جامعه روحانیت و تشکل های همسو، غرفه بینات بخش فرزندان طلاب جامعه روحانیت بلتستان، غرفه صنایع دستی و توانمندی های اقتصادی خانواده های طلاب و غرفه معرفی علما و شهدای بلتستانی دفاع مقدس، حوادث تروریستی و... از جمله بخش های مختلف این نمایشگاه بودند.

این نمایشگاه در 25 بخش به معرفی توانمندی های پاکستان در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و طبیعی می پردازد و تلاش می کند تا جلوه های گفته نشده جمهوری اسلامی پاکستان را به ایرانیان معرفی کند.

گفتنی است این جشنواره تا پنجم فروردین ماه در حسینیه بلتستانی های شهر مقدس قم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

R36461/P/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران فرصتی مناسب برای شرکت‌های خلاق فعال در حوزه فعالیت در مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز و در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری