Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی زمانی‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهارداشت: از ساعت‌های نخست وقوع سیل بنیادمسکن استان نیز همپای سایر دستگاه‌های اجرایی در مناطق سیل زده حضور یافت.

وی افزود: 40 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین بنیادمسکن را در شهرستان‌های سیل‌زده مستقر کردیم که در حال خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیادمسکن استان با اشاره به حضور گروه‌های ارزیاب به مناطق سیل‌زده استان، گفت: با توجه به آب‌گرفتگی بخش زیادی از شهرها و روستاها اماکن حضور در همه مناطق وجود نداشت با این‌حال پیش‌بینی می‌شود بیش از 10 هزار واحد مسکونی بر اثر طوفان و سیل دچار خسارت شده‌اند.

وی بیان داشت: از این تعداد 2 هزار و 300 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد و هفت هزار و 700 واحد مسکونی دیگر نیز نیازمند تعمیر هستند.

زمانی‌نژاد گفت: در شهرستان‌های گنبدکاووس و آق قلا ستاد پشتیبانی بازسازی را ایجاد کردیم تا قبل از نخستین جلسه هیئت دولت برآورد کاملی از خسارت‌ها را تحویل مسئولان دولتی بدهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای هماهنگی مدیریت بحران سیل خدمات رسانی هیئت دولت استان گلستان خدمات رسانی سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • روز ۱۹۴ طوفان‌الاقصی|بمباران ۳ خانه مسکونی
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود