Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ۲ روز گذشته هزار و ۵۰۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل‌، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی اظهار داشت: 700 پکیج در دومین روز فروردین و 800 پکیج در سومین روز فروردین به این مناطق اعزام شد تا اقلام غذایی بخشی از هموطنان سیل زده از این طریق تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنا به درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور برای پشتیبانی از سیل زدگان استان گلستان، جمعیت هلال احمر استان اردبیل این پکیج ها را به مناطق حادثه دیده ارسال کرد.

سیلاب حدود 30 درصد شهر گنبدکاووس را در برگرفت50 روستای گنبدکاووس بر اثر سیلاب آسیب دیدتسهیلات صفر درصدی به مردم سیل‌زده پرداخت شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه سیل در استان گلستان رخ داده و چندین شهر این استان گرفتار این حادثه هستند، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای خدمت رسانی به هموطنان حادثه دیده استان گلستان در آمادگی کامل به سر می برد. 

معبودی اظهار کرد: اقلام ارسالی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با دو دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو و 4 نفر نیروی عملیاتی به استان گلستان اعزام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشور برای کمک به مردم سیل زده شمال استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به دنبال درخواست های متعدد مردمی و همچنین ساماندهی و تمرکز دریافت کمک های نقدی و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی از احساسات عمومی، فراخوان جدید جلب مشارکت های مردمی خود را پس از زلزله کرمانشاه به سیل زدگان شمال کشور اختصاص داده است.

وی بیان کرد: خیرین و هموطنان می توانند جهت اهدا کمک های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از طریق شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر، واریز از طریق شماره کارت 6104337770064606 بنام جمعیت هلال احمر یا به وسیله *780*112# از طریق گوشی تلفن همراه اقدام کنند. 

گفتنی است حساب رسمی مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت کلیه دستگاه های ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت و گزارش آن نیز در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی می رسد.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ نیروی عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به‌ مصدومان و حادثه دیدگان در ۴ حادثه، اعزام‌ شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، در مجموع چهار حادثه شامل سه حادثه ترافیکی و یک حادثه کوهستان در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث پنج نفر دچار حادثه و چهار نفر مصدوم شدند که برای یک نفر عملیات امدادرسانی صورت گرفت و دو نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: همچنین یک نفر از حوادث نجات یافت و عملیات رهاسازی نیز برای یک نفر صورت گرفت.

مثنوی بیان کرد: برای امدادرسانی در این حادثه سیزده نیروی عملیاتی در قالب دو تیم امدادی به محل وقوع حوادث اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، چهار ناوگان ترابری شامل دو دستگاه آمبولانس کمکدار، یک دستگاه نجات تیپ دو و یک دستگاه سواری به کارگیری شد.

کد خبر 746370

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری