Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@01:54:00 GMT

تصویر جنجالی از کی روش روی نیمکت تیم کلمبیا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۰۷۹

تصویر جنجالی از کی روش روی نیمکت تیم کلمبیا

تصویری از اولین حضور رسمی کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا منتشر شده که در بین منتقدان ایرانی اش بار دیگر موجی از واکنش منفی به دنبال داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش در بازی با ژاپن در پوشاک برند مورد علاقه‌اش یعنی آدیداس دیده می شود اما این بار نه‌تنها مثل سایر نیمکت‌نشین‌ها گرمکن رسمی تیم ملی را به تن کرده، بلکه بر خلاف ایران، لوگوی فدراسیون فوتبال را هم از روی لباسش نکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک

برخی رسانه های ایرانی مثل بانک ورزش نوشته اند: یعنی شما یک در هزار فکر کنید او در کلمبیا جرات چنین جسارتی را داشته باشد؛ احتمالا عاقبتش از عاقبت اسکوبار بدتر خواهد شد! ناگفته نماند از ساعت مچی منقش به بند پرچم کلمبیا هم خبری نیست. بالاخره پوپولیسم همه جای دنیا جواب نمی‌دهد. اینکه هشت سال پرچم دستت بگیری و فقط دو ماه بعد از جدایی دنبال شکایت به فیفا بروی...!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کی روش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت