Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:29:05 GMT

ترافیک در خروجیهای خراسان رضوی پرحجم است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۱۱۸

ترافیک در خروجیهای خراسان رضوی پرحجم است

سرهنگ هادی امیدوار صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در ورودی مشهد نیز پرحجم و نیمه سنگین است.
وی اضافه کرد: شرایط جوی نیز در سطح استان عادی است و تردد بدون مشکل درجریان است.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته 10 فقره تصادف جرحی در جاده های استان رخ داد که منجر به مجروح شدن 12 نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
1922/7505
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ترافیک تصادف جاده های استان خراسان رضوی رئیس پلیس راه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در گفتگو با خبرنگار جام جم در خصوص آخرین وضعیت پروژه ملی توسعه فیبرنوری در استان، با اشاره به اهتمام جدی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت های ارتباطی کشور با اجرای پروژه ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTH)، از اجرای ۴۵۰ کیلومتر  فیبر نوری در ۲۵ شهر استان، خبر داد. مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طرح ملی فیبر نوری در ۲۵ شهر خراسان شمالی  و با پیش بینی اجرای بیش از ۶۵۰ کیلومتر فیبرمورد نیاز اجرایی می شود و در حال حاضر  عملیات اجرای پروژه در ۲۵ شهر استان آغاز شده است و در ۱۰شهر عملیات اجرای طرح فوق بیش از  ۸۰ درصد پیشرفت داشته است. وی اظهارکرد:تاکنون ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری جهت دسترسی منازل و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت در استان، اجرا شده است. وی بیان کرد:عملیات حفاری جهت  اجرای این طرح در شهرهای فاروج، آشخانه، گرمه، صفی آباد،راز، یکه صعود،شوقان،درق،حصار گرمخان،زرق آباد، بام و غلامان پایان یافته و در سایر نقاط نیز درصد قابل توجهی از کار اجرایی شده است. علی اصغرپور یادآور شد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (ftth) در تمامی شهرهای خراسان شمالی به جز شهر بجنورد توسط مخابرات منطقه خراسان شمالی درحال اجرا می باشد. علی اصغرپور با اشاره به اهمیت این پروژه در راستای ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند و کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: با هدف پیشبرد هر چه بهتر این پروژه تاکنون جلسات مستمر و متعددی در  کمیته راهبری توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها با دستگاه های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار شده  و امیدواریم با تلاش و پشتکار همکاران حوزه های مختلف مخابرات منطقه و تعامل سازنده سایر دستگاههای مرتبط و به ویژه با حمایت استاندار خراسان شمالی،  بزودی شاهد اجرای کامل و بهره برداری این پروژه در سطح استان باشیم./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد