Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ به ۴۵۰ نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و ۱۱۰ نانوایی آزادپز پلمب شدند.

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در شهر مشهد بیان کرد: از آنجا که مشکلاتی در خصوص نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد وجود داشت طرح ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز آزادپز اواخر سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت و با حمایت دادستانی و برنامه ریزی کارگروه گندم، آرد و نان و کمیسیون نظارت بر بازار برنامه ریزی برای ساماندهی نانوایی‌های مشهد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این چارچوب از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ به ۴۵۰ نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و ۱۱۰ نانوایی آزادپز پلمب شدند که این نانوایی‌ها یا غیرمجاز بودند و یا پروانه کسبشان منقضی شده بود.
وی ادامه داد: هم اینک دو هزار و ۲۰۰ نانوایی آزادپز و یارانه‌ای در مشهد فعالیت دارند و ساماندهی ۱۴۰ مورد نانوایی دیگر در این شهر در دست اقدام است و این طرح تا اتمام ساماندهی کل نانوایی‌های مشهد ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان نانوایی مشهد غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۲۹ هزار و ۸۸ نفر از طریق فرودگاه، ۴۱۳ هزار و ۳۰۸ نفر با قطار، ۵۶۱ هزار و ۵۷۷ نفر از طریق حمل و نقل عمومی و ۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۲۲۴ نفر نیز از طریق حمل و نقل شخصی جاده‌ای وارد استان شدند.   حجت گنابادی‌نژاد روز چهارشنبه افزود: در استان خراسان رضوی برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری پیش بینی های لازم انجام شده است و ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی، موقت و اضطراری طی شبانه روز منتهی به عصر هفتم فروردین در استان ۵۲ درصد و در مشهد ۵۵ درصد بوده است.   جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به جزئیات اقامت در بخش‌های مختلف گفت: ضریب اشغال در واحدهای اقامتی رسمی استان طی شبانه روز گذشته ۶۶ درصد، در واحدهای موقت ۷۵ درصد و در واحدهای اضطراری ۴۸ درصد بوده است.   گنابادی نژاد با بیان اینکه این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران استان به صورت شبانه روزی فعال است تا میزبانی شایسته برای زائران و مسافران باشد   وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند توصیه کرد قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند محل اقامت خود را تعیین کنند و در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی