Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:12:07 GMT

خوزستان مقصد گردشگران و مهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۱۹۳

خوزستان مقصد گردشگران و مهمانان نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی،سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: ۲ میلیون و ۸۰ هزار و ۲۶۸ نفر از ۲۷ اسفند ۹۷ تا دوم فروردین ۹۸ از استان بازدید کردند که طی دوم فروردین‌ماه اقامت در خوزستان ۴۶۷ هزار و ۳۴۴ نفر بود که از این تعداد ۵ هزار و ۳۸۲ نفر در هتل، ۹۴۸ نفر نیز در هتل آپارتمان‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میزان اقامت‌کنندگان در خوزستان ۱۰۰ نفر در هتل سرا‌های سنتی، یک هزار و ۲۰۸ در مهمان‌پذیری، ۵۰ هزار و ۴۴۸ نفر در مدارس، ۲۶۰ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی و سایر نیز در دیگر مراکز اقامتی حضور داشتند.

شجاعی عنوان کرد: میزان بازدید مهمانان نوروزی و مسافران استان خوزستان در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۸۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند و تعداد بازدید مهمانان نوروزی و مسافران از جاذبه تاریخی و فرهنگی خوزستان در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۳۴۱ هزار و ۵۳۷ نفر بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تعداد اقامت مهمانان نوروزی و مسافران اهواز در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۶۱ هزار و ۵ نفر بوده است و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اهواز در این تاریخ ۶۴ هزار و ۸۵۰ نفر انجام شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری مهمانان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگرپذیر استان بوده و در فصل بهار همواره یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است تقویت زیرساخت‌های گردشگری آن در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا یک مجتمع خدمات رفاهی دارای مغازه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در سواحل دریاچه ارومیه احداث می‌شود.

او گفت: با جذب اعتبارات بیشتر در نظر است در آینده اقدامات گردشگری و زیرساختی دیگری نیز در سواحل دریاچه ارومیه برای رفاه حال گردشگران انجام شود.

دیگر خبرها

  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است