Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:01:16 GMT

افزون بر 49 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۳۰۹

افزون بر 49 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف شد

سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 42 کیلو و 870 گرم این میزان مواد مخدر در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه 2 تن از همدستانش و پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر - خدابنده و 2 کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر از 2 دستگاه خودرو سواری کشف شد.
وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر روز جمعه /دوم فروردین ماه/ کشف و ضبط شد، اظهار کرد: در این رابطه در مجموع پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سال 97، یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان توسط پلیس زنجان کشف و ضبط شد.
وی افزود: طی این مدت، هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز از سوی پلیس این استان شناسایی و منهدم شد و قریب سه هزار و 700 نفر اعم از قاچاقچی و نگهدارنده در مواد مخدر، دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال 96 حدود 33 درصد افزایش داشت.

** کشف سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز از کشف و ضبط 145 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از سوی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 کشف و ضبط شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این سیگارهای قاچاق در شهر زرین روز مرکز شهرستان ایجرود کشف شد و راننده خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تهیه و توزیع مواد خودرو قاچاق کشف و ضبط مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان