Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز شنبه چهار هزار و 420 مسافر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافت.

محمد مهرافزون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در 30 واحد آموزشی در قالب 268 کلاس درس اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از این تعداد 9 واحد آموزشی درجه ' الف ' و 21 واحد درجه ' ب ' که برای همه واحدها تجهیزات لازم از جمله یخچال، تلویزیون، آشپزخانه و حمام مجزا در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مدارس گروه ' الف' دارای حمام، آشپزخانه مجزا، تلویزیون، یخچال و دیگرامکانات رفاهی هستنند و مدارس گروه ' ب ' نیز حمام و آشپزخانه عمومی دارند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان از تاریخ 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 98 ادامه دارد.
مهرافزون اضافه کرد: در ایام نوروز 97 بیش از 16هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس بروجرد اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه این شهرستان بعد از خرم‌آباد بیشترین حجم مسافر و گردشگر را در لرستان دارد، یادآور شد: برای اسکان مسافران نوروزی اولویت اول با فرهنگیان است.
شهرستان بروجرد به عنوان دروازه لرستان به دلیل آب وهوای معتدل، طبیعت زیبا وبکر، 175 بنای تاریخی و17 بقاع متبرکه همه ساله در ایام تابستان و نوروز مورد استقبال گردشگران داخلی وخارجی قرارگرفته است.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسكان مسافران بروجرد مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان؛با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح   برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور