Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@09:53:41 GMT

کمک های خودجوش مردم به حادثه دیدگان سیل هدایت شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۴۸

کمک های خودجوش مردم به حادثه دیدگان سیل هدایت شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده روز یکشنبه در جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران در فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به علاقمندی مردم برای کمک به همنوع در حوادث و بحران ها با توجه به فرهنگ دینی و ایرانی ما افزود: بایستی بسترها و زمینه های لازم برای افراد علاقمند کمک رسانی به همنوع بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مردم ما در مقاطع و عرصه های مختلف نشان دادند که چنانچه عضوی از این پیکر به درد آید، سایر هموطنان با توجه به حس مسئولیت پذیری، نوعدوستی، انساندوستی و مسئولیت های دینی و انقلابی، به کمک سایران می شتابند.
فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه و بستر بسیار قوی برای کمک رسانی به همنوع لازم است ما هم به عنوان مدیران دستگاه های اجرایی، در سطح شهرستان رشت، بستر را هر چه سریعتر فراهم کرده و سرعت دهیم تا مردم بتوانند کمک موثرتری داشته باشند.
وی با بیان این که طی روزهای گذشته کمک زیادی از سراسر کشور، گیلان و شهرستان رشت به صورت خودجوش برای سیل زدگان گلستان و مازندران انجام شد، اضافه کرد: محوریت کار با جمعیت هلال احمر است بنابراین مردم و دستگاه های اجرایی بایستی با هلال احمر هماهنگ باشند.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه گذشته در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی ، بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
استان مازندران نیز هفته گذشته دچار سیل شد.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران جمعیت هلال احمر دستگاه های اجرایی سیل هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تصادف خودرو سواری سمند با کامیون در جاده بهشهر به نکا، یک فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: طی تماس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC هلال‌احمر، بلافاصله دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر پایگاه شهیدان لطیفی با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

غلامعلی فخاری افزود: این حادثه یک فوتی و ۳ مصدوم داشت که تیم اعزامی هلال‌احمر بعد از ارزیابی صحنه، رهاسازی و اقدامات اولیه یک مصدوم را به مرکز درمانی منتقل و مصدومان دیگر نیز به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل گردید.

گفتنی است فوتی این حادثه نیز به عوامل شهرداری تحویل شد.

دیگر خبرها

  • تجمع خودجوش مردم مازندران در پی حملات موشکی ایران قوی
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • تجمع خودجوش مردم بشرویه در حمایت از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • اجتماع خودجوش مردم گلستان در حمایت از عملیات غرور آفرین پهپادی موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی
  • ترافیک روان در جاده‌های مازندران
  • ◄ فیلم| سقوط دیزل به دره در راه آهن ناحیه تهران/ حال لوکوموتیوران خوب نیست
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد