Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@11:35:33 GMT

نخستین همایش طلاب وروحانیون هندیجان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۶۰

در این همایش طلاب و روحانیون هندیجان و مقیم در قم ودیگر شهرهای کشور با همت دفتر امام جمعه هندیجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شوشتر، حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر و دیگر روحانیون و معاون فرماندار ، نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر ارشد ناحیه سپاه و دیگر مسئولان محلی و بسیجیان در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان همراه با تجلیل و صرف نهار و نماز جماعت با شکوه خاصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان اظهار کرد : در گذشته هندیجان دارای علما و روحانیون بزرگی بوده و یک منطقه روحانی پرور بوده است که جز افتخارات است و نخستین همایش طلاب و روحانیون دارای اهدافی است که با عملی نمودن آنها می توان خدمات خوبی برای رشد فرهنگی منطقه ایجاد نمود.

وی افزود : از اهداف مهم همایش عبارتند از نقش تاثیر گذار روحانیون و علما در جامعه و آشنایی طلاب جوان با علمای گذشته و علمای فعلی در جهت اعتماد به نفس و ادامه راه این بزرگواران است و همچنین تجلیل از علمای گذشته و استفاده از نظرات روحانیون از اهداف مهم است.

در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شوشتر ضمن تبریک ماه رجب و ولادت حضرت امام علی (ع) و همچنین تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت : همایش طلاب و روحانیون در آغازین سال جدید یک اقدامی مفید و با ارزش است که از عوامل اجرایی و امام جمعه هندیجان در این باره تقدیر می شود و امیدوارم اینگونه کارها مستمر و ادامه داشته باشد.

وی افزود : وقتی کاری برای خدا ورضایتمندی خدا باشد قطعا خداوند یاری می کند و همچنین در کار فرهنگی نیاز به توجه بیشتری است که با تلاش طلاب و روحانیون در جامعه و مخصوصا در هندیجان بایستی بعنوان یک کار بزرگ نهادینه و پیگیری شود.

وی بابیان زیر بنای انقلاب اسلامی گفت: زیر بنای انقلاب در کار فرهنگی خلاصه می شود و انقلاب اسلامی دراصل تحت تاثیر دین و مذهب است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، فرهنگ مثل فضایی است که انسان اکسیژن را تنفس می کند اگر هوا خوب باشد تنفس سالم است و اگر آلوده باشد شخص نمی تواند تنفس درستی داشته باشد پس فرهنگ به جامعه تنفس سالم می دهد.

در این همایش نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار خواستار ترویج فرهنگ شده و بر ادامه اینگونه همایش ها تاکید داشتند و حضور طلاب و روحانیون در هندیجان را تاثیر گذار دانستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
«واعدوالهم ماستطعتم من قوه وآن تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم وان عدتم عدنا» ؛ حادثه هامیگذرند و تجربه ها می‌مانند.
میدانیم که حق و باطل همیشه در ستیزند اما یقین داریم که پیروزی از آن حق است (جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل زهوقا). سکوت جامعه‌ بشری در برابر مظلومیت غزه مایه ننگ است که درحمله موشکی جمهوري اسلامي ايران به اسرائیل و رژیم منحوس آن برای اسلام و  مسلمین و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا عزت و شرافت آفرید.

همه مسلمانان دنیا از اسرائیل و امریکا می ترسیدند و همچنان هم می ترسند و نفس هایشان در سینه خفه بود که امروزه به برکت مقام معظم رهبری و نظام جمهوري اسلامي ايران طبل شادی و سرور را میکوبند که در طول ۸۰سال هیچکس کودکان و زنان فلسطین و غزه راشاد نکرده است.

امروزجهان اسلام و مستضعفین عالم به تمام معنا خوشحالند؛ امروز واقعیت خورشید انقلاب اسلامي برای مستضعفین عالم درخشید و ما ایرانیان به پشتیبانی کشتیبان نوح صفت و رئیس کل قوا، اسرائیل و همدستان آنان را می‌بلعیم و فلسطین و بیت المقدس را ازاد خواهیم کرد.

در راه عشق و خدمت به اسلام و مسلمین خطرها انسان را تهدید میکند. اما مومن را جز خدا ترسی از چیز دیگری باک نیست.

بنده از صمیم قلب از مقام معظم رهبری و سربازان و سرداران رشید اسلام در سپاه پاسداران که مقتدرانه علیه کفر و ایادی آن باموشک اقدام نمودند، تقدیر و تشکر میکنم؛
خدایا چنان کن سرانجام کار که توخوشنودباشی و ما رستگار

واحدبخش شنبه زهی - امام جمعه سرسوره سيب و سوران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • ایران با موشک باران اسرائیل باعث رسوایی این رژیم غاصب و هم پیمانانش شد
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد