Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:09:32 GMT

مادورو، گوایدو را به برنامه‌ریزی برای ترورش متهم کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۷۳

مادورو، گوایدو را به برنامه‌ریزی برای ترورش متهم کرد

نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا ، خوآن گوایدو رهبر اوپوزیسیون این کشور را به توطئه برای ترورش متهم کرد و او را تهدید کرد که به زندان می‌اندازد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از خبرگزاری فرانسه، مادورو در جمع هزاران نفر از طرفدارانش در کاراکاس، اظهار کرد: ما یک طرح عروسک‌های خیمه شب بازی شیطانی را خنثی کردیم که توسط خوآن گوایدو رهبری می‌شد تا من را ترور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به این که حزب اپوزیسیون "اراده عمومی" به رهبری خوآن گوایدو "یک گروه تروریستی" است، تهدید کرد که هیچ ترسی از فرستادن مجرمان به زندان ندارد.

در حال حاضر، دو ماه پس از این که گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا که از طرف آمریکا و کشورهای زیادی در جهان حمایت می‌شود، خود را رییس جمهور موقت این کشور خواند، توسط دولت ونزوئلا به استفاده از پول های تحریم‌های آمریکا برای تامین مالی حملات تروریستی در کشور متهم شده است.

مادورو و دولتش ، خوآن گوایدو و روبرتو ماررو، دست راست وی را به انجام عملیات‌های تروریستی با پول‌های کشور که به دلیل تحریم‌های آمریکا مسدود شده‌اند، متهم کرد.

به گفته کاراکاس ، واشنگتن حدود 30 میلیارد دلار که متعلق به ونزوئلا است را مسدود کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  استاندار کرمان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال گفت  100 هزار میلیارد تومان طرح در استان در دست اجراست که باید به نتیجه برسند.

 وی  افزود:مولدسازی دارایی‌های دولت ، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز ، ایجاد ظرفیت درگاه صادراتی، راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذای خارجی و اقتصاد دیجیتال ، توجه به حوزه دانش بنیان مشاغل خانگی و گردشگری از مواردی بود که آقای فداکار برآنها تاکید کرد. 
آقای حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به وجود ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: با همراهی و تخصیص اعتبارات استانی امسال شاهد افزایش آنها خواهیم بود.
وحیدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استان هم از تلاش برای تحقق شعار سال و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد:      

 

    

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد