Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@14:53:08 GMT

2 ایده جالب برای درست کردن نیمرو!+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۸۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ایده هایی لذیذ و زیبا برای سرو کردن نیمرو برای میز صبحانه را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 6.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: صبحانه تلگرام فیلم ویدیو ها درست نیمرو عکس فیلم ویدیو ها یک زن زندگی دختر زن در خیابان زنان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»

با هدف کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعتICT ، دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، اعلام کرد: کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست ‌بوم نوآوری در صنعت I CT مأموریت اصلی این جشنواره عنوان شده  و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت ‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می‌کند.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ‌ها و تیم ‌های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکارهای هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح ‌های برگزیده این جشنواره مشمول حمایت مالی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال، جایزه نقدی ۳ میلیارد ریالی به سه طرح اول و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

این رویداد با همکاری و مشارکت شرکت‌ های صنعت ارتباطات و حمایت‌ معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای  و با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور و در سایت برنامه چلنج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشترتنها تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://challenge.ir/sl/HA1/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایده های جالب برای پله های سنگی؛ کدامیک بهتر است؟ (عکس)
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • آموزش درست کردن ذرت سوخاری + فیلم
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • ایده‌ای درخشان برای اتصال راحت بطری به لوله PVC پلاستیکی (فیلم)
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم