Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:18:11 GMT

علی دایی در شهرهای سیل زده

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۹۱

علی دایی در صفحه شخصی اش از سفر به شهرهای سیل زده شمال کشور خبر داد و اذعان کرد به زودی و در اولین فرصت به استان گلستان و مازندران سفر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او در یادداشتی که به همین بهانه در صفحه شخصی اش منتشر کرد از کسانی که در ساعات اولیه سیل در شهرهای ترکمن صحرا و مازندران به کمک مردم آمدند تشکر کرد و البته طعنه ای هم زد و گفت در این جور اتفاقات جای مردم و مسئولین با هم عوض می شود!  شاید به این خاطر؛ در روزهای اخیر نکته ای که از شهرهای سیل زده گزارش شده همیت و جدیت مردم برای کمک به یکدیگر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی دایی در سیل کرمانشاه گام های اساسی برای کمک  به مردم برداشت و هم اکنون با کمک هایی که جمع آوری کرده خانه های سومین روستا هم در دست تکمیل است. گویی قرار است علی دایی بعد از بازی 8 فروردین با نساجی که در قائمشهر برگزار می شود راهی شهرهای سیل زده ترکمن صحرا شود و به نظر می رسد در گلستان هم برای کمک به مردم توسط دوستان و مردمی که مشتاق کمک هستند، برنامه هایی دارد.

 

علی دایی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای اکثر شهرهای استان، امروز (هفتم فروردین) در وضعیت هشدار قرار دارد.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به کیفیت هوای شهرهای مختلف استان کرمانشاه، گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا که مربوط به ساعت هفت صبح امروز (هفتم فروردین) است، عدد شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه ۱۱۳ بوده و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

وی عدد شاخص کیفی هوا برای شهر قصرشیرین را نیز ۱۵۳ اعلام کرد که وضعیت قرمز، ناسالم و هشدار را نشان می‌دهد و افزود: در ایستگاه سرپل ذهاب نیز عدد شاخص کیفی هوا ۱۱۴ بوده و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه پاوه نیز ۱۴۸ بوده و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار را نشان می‌دهد.

جلیلیان، وضعیت هوای شهر کنگاور را با توجه به اطلاعات ایستگاه آن سالم اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد به تدریج و از اواسط روز از غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهرهای مختلف استان کاسته شود و گفت: منشا این توده گرد و غبار که از اوایل امروز جو استان را تحت تاثیر قرار داده، خارج از مرزهای کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • شهرهای اروپایی با بیشترین رضایت شهروندان از کیفیت هوا
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت