Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف مازندران از اسکان 1500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در 300 مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 50 مسجد و در 300 آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی حدود 50 هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حیدری با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، افزود: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، گفت : بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 طرح آرامش بهاری عشق مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مسافران مسافران و گردشگران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۵۰۰ عمره‌گزار به حج در ۳ روز

در ۳ روز اول عملیات پروازی عمره، یک هزار و ۵۰۰ زائر به خانه خدا اعزام شدند.

به گزارش فارس، پرواز‌های اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت سال جاری آغاز سد و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • اعزام ۱۵۰۰ عمره‌گزار به حج در ۳ روز
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است