Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:58:20 GMT

شلیک موشک بالستیک «بدر۱-p» یمن به مواضع متجاوزان سعودی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۵۴۵

شلیک موشک بالستیک «بدر۱-p» یمن به مواضع متجاوزان سعودی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله عملیات‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان سعودی و مزدوران آنها ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تازگی عملیات جدیدی را علیه مزدوران سعودی ترتیب دادند.

در این عملیات، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک بالستیک «بدر ۱-p» مواضع مزدوران سعودی در الجوف را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیشتر نیز صدها بار مواضع متجاوزان سعودی هدف شلیک موشک‌های بالستیک یمنی‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 4574586

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه با شلیک چهار راکت به سمت کفرشوبای اشغالی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان عصر امروز چهارشنبه چند فروند راکت به سمت پایگاه صهیونیستی «الرمثا» در کفرشوبای اشغالی (جنوب لبنان)، شلیک کرد.

الجزیره گزارش داد مقاومت اسلامی لبنان با شلیک چهار راکت، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در الرمثا واقع در کفرشوبا را منهدم کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک «فلق» هدف قرار داد و متحمل خسارت‌های سنگین کرد.

حزب‌الله لبنان صبح امروز هم با استفاده از یک پهپاد انتحاری مرکز عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد که طی آن ۱۸ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

«هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «در پی این حمله آژیر خطر در این منطقه به صدا درنیامده و سامانه گنبد آهنین هم نتوانسته موشک‌ها را رهگیری کند.»

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار یک ویدئو اعلام کرد امروز در یک حمله ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی مقر نظامی سری ارتش رژیم صهیونیستی در عرب العرامشه واقع در الجلیل غربی را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • ۱۲ موشک هایپرسونیک ایران به اهداف اسرائیلی اصابت کرد /سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد /موشک‌های بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه به اسرائیل رسیدند
  • ناگفته هایی از عملیات وعده صادق
  • تصاویری که ارتش اسرائیل از بقایای موشک بالستیک ایرانی به نمایش گذاشت
  • ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت + تصاویر
  • (تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت
  • پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس