Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:34:55 GMT

آماده باش کامل به استانداران ۵ استان غربی کشور

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۵۴۶

آماده باش کامل به استانداران ۵ استان غربی کشور

سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران ۵ استان غربی کشور در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی بسیار قوی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از غرب کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران 5 استان غربی کشور خبر داد و در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: برای اطلاع دقیق از وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، با رئیس سازمان هواشناسی کشور مستقیما صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مطالب ایشان حکایت از ورود سامانه بارشی بسیار قوی از غرب کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه داشت.

وی افزود: بیشترین بارندگی را برای استان‌های لرستان، خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب ایلام پیش بینی می‌کنند.

سامانی با بیان اینکه با استانداران این استان‌ها جهت اطمینان از آماده‌باش کامل تماس گرفتم، نوشت: ستاد بحران در هر 5 استان تشکیل جلسه داده است و پیش بینی های لازم را انجام داده اند.
سخنگوی وزارت کشور گفت: تاکید کردم که از اطلاع رسانی کامل از طریق صداوسیما و رسانه ها و در موارد لزوم به صورت حضورى به عشایر و روستاییان عزیز و کسانی که در مناطق جنگلی و در نزدیکى رودخانه‌ها و در چادرهای مسافرتی اتراق کرده‌اند یقین حاصل نمایند و تمام فرمانداران این استان‌ها در آن ایام در آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

کد خبر 6079816 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور