Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@22:52:29 GMT

امروز تست نهایی مصدومیت طارق همام

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۵۵۶

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال عراق امروز تست نهایی را به روی طارق همام انجام می دهد تا میزان دقیق مصدومیت این بازیکن و هم چنین زمن استراحت او را برای بازگشت به میدان مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام که به دلیل حضور در تورنمنت سه جانبه موصل اردوی تیم استقلال را ترک کرده بود در تمرین به دلیل برخورد با یکی از هم تیمی های خود از ناحیه پا احساس درد خفیفی کرد اما به توصیه کادر پزشکی تیم از تمرین دست کشید تا آسیب دیدگی او تشدید نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآوردهای اولیه برای بازگشت وی به میدان 10 روز است و بر این اساس این بازیکن عراقی دربی را از دست می دهد. مسابقه ای که دهم فروردین در تهران برگزار می شود.

 

صفحه رسمی تیم ملی فوتبال عراق این خبر را تایید کرده ویکی از کسانی که این خبر را لایک کرده طارق همام است. برادر بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز در صفحه شخصی اش با تایید خبر آسیب دیدگی طارق ابراز امیدواری کرده است که هر چه سریعتر او خوب شود و دوباره به میادین بازگردد.

 

گفتنی است در روزهای فیفای ماه مارس بازیکنان تیم ملی با ترک اردوی باشگاهی مشغول انجام بازی برای تیم های ملی خود هستند و طارق هم به همین بهانه اردوی تیم استقلال را ترک کرد. کدر پزشکی باشگاه استقلال هم چنین از طارق خواسته با سفر به تهران دوران نقاهت خود را در باشگاه استقلال دنبال کند.

 

 

طارق همام استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طارق همام استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

استقلال با ۵۰ امتیاز در صدر جدول ایستاده و برای آنکه این جایگاه را در پایان هفته بیست و چهارم حفظ کند، نیاز به پیروزی برابر حریف قزوینی دارد. آبی‌پوشان در حالی به دنبال اولین پیروزی در دیدار‌های رودررو برابر شمس آذر هستند که در این بازی جواد نکونام اولین محرومیت خود را از حضور روی نیمکت تیمش تجربه می‌کند. در غیاب نکونام که از روی سکو نظاره‌گر تلاش شاگردان خود است مسئولیت فنی تیم در کنار خط با دستیاران او خواهد بود.  

رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و صالح حردانی هم که دو بازی آخر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد به شرایط بازی رسیده ولی نکونام در خصوص اینکه به میدان برود یا روی نیمکت بنشیند تصمیم‌گیری خواهد کرد. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.

در سمت مقابل شمس آذر که در نیم فصل اول با نمایش خیره کننده خود در میان تیم‌های نیمه بالای جدول قرار داشت با از دست دادن دو ستاره خود، نیم فصل دوم را ناامید کننده آغاز کرد، اما در دو بازی آخر توانسته برنده از زمین خارج شود تا با ۳۱ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند. شاگردان سعید دقیقی که در دیدار رفتند موفق شدند از استقلال امتیاز بگیرند، بسیار نترس بازی می کنند و امسال کار سختی را برای غول های لیگ برتر از جمله سپاهان و همین استقلال رقم زدند. در صورتی که شمس آذر بتواند استقلال را متوقف کند بدون تردید در معادلات قهرمانی این فصل تأثیرگذار خواهد بود.

امیر شبانی که فصل را از دست داده تنها غایب شمس آذر در جدال با استقلال است. بدون تردید انتظار هواداران پرسپولیس از نماینده قزوین متوقف کردن رقیب سنتی است و باید دید نکونام و یارانش چنین اجازه‌ای را به حریف می‌دهند یا برتری دیگری را رقم می‌زنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال