Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور از برخی مناطق سیل زده در استان مازندران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (یکشنبه) در جریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مدیران از این روستای سیل زده بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم ساکن این روستا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری همچنین با حضور در خانه های سیل زده این روستا، ضمن ابراز همدردی با مردم از دغدغه ها و مطالبات آنها مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده استان مازندران خاطرنشان کرد: باید خدا را شکر کنیم که میزان تلفات و خطرات جانی نسبت به بزرگی این سیل بسیار کم بوده اگرچه آسیب رسیدن حتی به یک نفر هم برای دولت ناراحت کننده است.

جهانگیری افزود: پس از خروج آب از منازل مردم فرصت بازسازی فراهم می شود و دولت از طریق وام های قرض الحسنه و کمک‌های بلاعوض مردم را در بازسازی خانه‌های خود مورد حمایت قرار خواهد داد.

معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از روستای سیل زده تالاپشت، از عملیات بازسازی و احداث پل رستم در شهرستان قائم شهر که در جریان سیل تخریب شده نیز بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و برنامه زمانبندی تکمیل این مسیر قرار گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جهانگیری سیل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال