Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یک خودروی ال ۹۰ به دلیل حرکت با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه حکیم توقیف شد و تا پایان تعطیلات در پارکینگ باقی خواهد ماند.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تمامی شهروندان و مسافران عزیز پایتخت توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و دوری از حرکات مخاطره آمیز در روزهای ابتدایی سال، با آرامش تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4574580

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی دوربین کنترل سرعت تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از حمل یک دستگاه سواری کاروان " بنز مایباخ " گذر موقت فاقد اعتبار پلاک با یک دستگاه کامیونت خودروبر مطلع شده و توقیف خودرو مذکور را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه تبریز- زنجان کامیونت خودروبر حامل خودروی کاروان بنز مایباخ گذر موقت را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری ادامه داد: ماموران در بررسی اصالت خودرو متوجه نبود اعتبار کارت خودرو و پلاک گذر موقت شدند و کامیونت حامل بنز به مقر انتظامی دلالت و خودرو بنز مکشوفه تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودروی مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات قانونی در دست پیگیری است.

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در قالب جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت:‌ اجرای این طرح در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفته است.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۶ فروشنده مواد مخدر و ۲۳ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و بیش از یک هزار و ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای طرح مذکور همچنان تداوم خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد
  • رکورد دنده عقب با خودرو ریماک با سرعت 275 کیلومتر (فیلم)
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟
  • واژگونی خودرو در بجستان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر
  • تکرار داستان دهقان فداکار توسط یک زن این بار در مرند