Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۴۰ هزار و ۵۴۴ مسافر نوروزی در این استان اسکان یافته‌اند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون 240 هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی کهگیلویه و بویراحمد اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها، خانه‌مسافرها و غیره اسکان یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا صبح امروز حدود 301 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی بازدید کرده‌اند.

باقری به آمار اسکان و بازدید روز سوم فروردین اشاره داشت و بیان کرد: در این روز 89 هزار و 618 نفر در استان اقامت کرده و 118 هزار و 140 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

توزیع مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد ادامه می‌یابدنوروزی متفاوت را در کهگیلویه و بویراحمد تجربه کنید + فیلمبهار 98| 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برپا شد

وی عنوان کرد: در روز سوم فروردین، بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی‌حکیمه گچساران با 13 هزار بازدیدکننده، شلالدون باشت با 11 هزار و 500 بازدیدکننده و چشمه بلقیس چرام با هفت هزار بازدیدکننده به ترتیب شاهد حضور بیشترین تعداد گردشگر بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره‌های بهاری استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر امروز آغاز شده و نخستین جشنواره در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در مازندران ۹ میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت اسکان یافتند.

حسین ایزدی افزود: از ۲۳ اسفند تا ۸ فروردین ماه سال جاری ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های مازندران اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدید‌های نظارتی در سامانه جانا ۸۸۹ فقره ثبت شده است افزود: تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی ۲۶۳ هزار و ۳۲۸ نفر بوده و میزان بازدید تفریحی ۹۹ هزار و ۴۷۹ نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بازدید از اماکن طبیعی را یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۴۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: بازدید از اماکن مذهبی به ۷۷ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

ایزدی همچنین گفت: تعداد بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هم ۱۵ هزار و ۵۵۷ نفر بوده و از موزه‌ها نیز ۴۲ هزار و ۶۵۷ نفر بازدید داشتند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران
  • بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی در سبزوار اسکان یافتند
  • بازدید حدود ۹ هزار و ۴۴۷ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۹ فروردین
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • اقامت حدود ۹ میلیون نفر شب مسافر در مازندران
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در هفتم فروردین