Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:07:29 GMT

کنترل ویژه بر تردد اتوبوس‌های مسافربری

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۶۷۰

کنترل ویژه بر تردد اتوبوس‌های مسافربری

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،با اشاره به تقویت گشت‌های خودروئی پلیس راه در ایام تعطیلات نوروز گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی تیم‌های گشت خودرویی پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان فعالیت خود را برای تامین امنیت مسافران آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارکنان پلیس راه در ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه روز در تلاش خواهند بود تا مسافران نوروزی سفر بدون حادثه‌ای داشته باشند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز تردد اتوبوس‌های حامل مسافرین نوروزی در جاده‌های استان به صورت ویژه کنترل و با رانندگان متخلف با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی با توجه به مسئولیت مهم و حساسی که برعهده دارند ضروری است ضمن آمادگی جسمی و روحی مناسب از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/ع

کنترل ویژه بر تردد اتوبوس‌های مسافربری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز

معاون اداره کل راهداری خراسان‌شمالی با اشاره به ورود بیش از ۳۳۱ هزار وسیله نقلیه به استان طی دور نخست سفرهای نوروزی، گفت: بیشترین تردد در محور شیروان - بجنورد ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، علی ربانی اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان‌شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی یعنی از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال‌جاری، به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسید.

معاون اداره کل راهداری خراسان شمالی بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی، محور دارای بیشترین تردد را شیروان – بجنورد دانست و گفت: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان‌رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.

کد خبر 739367

دیگر خبرها

  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس