Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، سردار عبدالله نظرپور اظهار داشت: ضروری است مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور توصیه هایی که در طول مسیر ارائه می شود را جدی بگیرند.
وی افزود: از چند روز پیش تردد مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور در محورهای خوزستان آغاز شده است و امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با نیروهای مستقر همکاری کنند تا نظم و امنیت همه مسافران برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار نظرپور ادامه داد: بیش از 30 یادمان دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد که همه ساله میزبان زائران راهیان نور از داخل و خارج از کشور است.
فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده نظم و امنیت زائران برقرار شده است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.
3004/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 راهیان نور قوانین راهنمایی و رانندگی کاروان های راهیان نور مسافران نوروزی نظم و امنیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • ضرورت مدیریت اضطراب کنکور در روز‌های منتهی به آزمون سراسری
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه