Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اتفاق در روستای دهرود علیا از توابع شهرستان دشتستان روی داد و بر اثر آن یک فرد ۳۵ ساله بر اثر برخورد تیر با سر و گردن جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: جوان ۳۵ ساله به هویت «ع» با اسلحه چندین نوبت اقدام به تیراندازی کرده بود و در حالی که مشغول تماشای مراسم بود، کودک خردسالش در حین بازی با اسلحه ماشه را فشار می‌دهد که تیر به سمت چپ گردن و مغز پدرش برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با انتقاد از بروز چنین اتفاقاتی در مراسم عروسی خاطرنشان کرد: همکاری همه جانبه مردم و صاحبان عروسی برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی ضروری است.

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع «برنو» و مجوز دار بوده که به وسیله پلیس توقیف شد.

دستگیری عامل قتل در گناوه

وی در ادامه از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در گناوه خبر داد و گفت: ساعت چهار بامداد یکشنبه پنجم فرودین یک درگیری در گناوه باعث قتل شد که پلیس بلافاصله وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پس از اعلام یک مورد درگیری و چاقو خوردگی به پلیس، گشت پلیس به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد در پی درگیری دو جوان مسافر در پشت پارک هنرمندان گناوه فردی به هویت «ر» بر اثر ضربات چاقو جانش را از دست داده است.

واعظی از دستگیری فوری فرد قاتل خبر داد و افزود: قاتل فردی به هویت «ع» بود که بلافاصله به همراه آلت قتاله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: قاتل و مقتول هر دو اهل یکی از شهرهای استان فارس هستند که به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان به صورت مجردی به گناوه آمده بودند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل دوست خود، علت آن را عصبانیت ناشی از دعوا و مشاجره عنوان کرد.

کد خبر 4574614

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر گناوه فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد