Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری دیروز شنبه ۳ فروردین ۹۸، روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان بررسی و مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید، وضعیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در فارسان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: منطقه ویژه گردشگری تاریخی پیرغار در روستای ده چشمه این شهرستان باید خدمات قابل ملاحظه‌ای را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی اضافه کرد: براساس نظر مسئولان اجرایی، مشکلاتی در زیرساخت‌های این منطقه وجود دارد.
وی افزود: باید در طول سال این مشکلات در نشست‌های کارشناسی بررسی و راهکار‌های رفع آن اجرایی شود.

عباسی ادامه داد: تأمین زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند در جذب توریست‌های داخلی و خارجی و بدنبال آن افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تأثیرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای تحقق این هدف برنامه ریزی در راستای اجرای طرح جامع گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی یادآور شد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی اصفهان و خوزستان و گذر محور ارتباطی فلات مرکزی به بنادر جنوب غرب و جنوب ایران از این استان، زمینه ساز پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی سایر استان‌ها خواهد بود.   فارسان با ۹۵ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ شهرستان فارسان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تا امروز ۳۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است.

مصطفی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تا امروز، چهارشنبه، هشتم فروردین، تعداد سه هزار و ۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است

وی با بیان این‌که استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان شهرستان لردگان در حال افزایش است، ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۱ پایگاه اسکان، ۷۱ مدرسه و ۴۵۰ کلاس درس آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند که با توجه به احتمال بارش باران و وقوع سیل تعداد ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گفت: اسکان نوروزی میهمانان از بیست‌وهشتم اسفند آغاز شده است و تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 739548

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری
  • اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری
  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • توجه به عرضه صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه‌های نوروزی
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند