Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در قالب یک تیم فنی و تخصصی برای نیازسنجی لازم در محل حادثه سیل گلستان و مازندران حاضر شده است.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کمک‌رسانی به سیل دیدگان استان گلستان گفت: پس از این اتفاق ناگوار که در ابتدای نوروز امسال اسباب مشکلاتی را برای هموطنان‌مان در استانهای گلستان و مازندران فراهم کرد با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری‌ها و دستگاههای اجرایی استان به کار گرفته و مقرر شد معاون امور عمرانی استانداری جهت انجام هماهنگی‌های بعدی به همراه یک تیم در محل حضور یافته و نسبت به اقدامات لازم بعدی تصمیمات مورد نیاز را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران افزود: در صورت بروز مشکل و حادثه در یک استان و آسیب و رنج هموطنان،استان‌ها نیز این آمادگی را دارند تا بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در دستگاه‌های مختلف به کمک هموطنان شتافته و از مشکلات آسیب‌دیدگان کم کنند. این مهم یکی از راهبردهای اساسی استانداری تهران است.

وی تاکید کرد: پس از نیازسنجی اقدامات بعدی در خصوص ارسال کمک‌های مورد نیاز از جمله ارسال آب معدنی و سایر اقلام به مناطق سیل زده صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بندپی یادآور شد: بر اساس تاکید شخص رییس جمهوری و اعلام رئیس دفتر او تمامی امکانات و ظرفیت‌ها جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان بسیج شده است و شخص وزیر کشور نیز در محل حضور دارند. با توجه به اینکه کشور ما در اقلیم حادثه‌خیز به لحاظ بلایای طبیعی قرار گرفته است، امیدواریم در صورت رخ دادن چنین حوادثی همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم و به یاری آسیب دیدگان بشتابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران سیل سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل حج و زیارت استان اعلام کرد: پس از ۹ سال وقفه اعزام کارون‌های حج عمره از ایران به عربستان از سر گرفته شد که امسال سهم گلستان یک کاروان ۸۵ نفره است.
سید علی میرقاسم پور گفت: اعزام این کاروان روز دهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و زائران از فرودگاه ساری خواهد بود.
میرقاسم پور افزود: کاروان اعزامی عمره از گلستان ترکیبی و شامل زائران شیعه و اهل سنت است.

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است