Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواشناسی کشور درخصوص امکان و تأثیر بارورسازی ابرها در رفع مشکلات کم‌آبی گفت: بارورسازی یک مسئله امکان‌پذیر است اما برای اهداف خیلی بزرگ و تامین آبهای زیرزمینی امکان پذیر نبوده و ما را به نتیجه مطلوب نمی رساند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ اقتصادی راه و مسکن کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم  سحر تاج‌بخش مسلمان ارتقای سطح خدمات و همچنین بهبود کیفیت خروجی مدل‌های پیش‌بینی عددی را مهمترین هدف و وظیفه سازمان هواشناسی دانست و اظهار کرد:آنچه مدنظر ما در سازمان است ارائه خدمات و سرویس به کاربران در حوزه‌های مختلف هوانوردی، کشاورزی، حمل و نقل، گردشگری و مردم بوده که تلاش داریم در این دوره نیز به ادامه و بهبود آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه مدل‌های پیش‌بینی عددی به عوامل متعددی بستگی دارد، افزود: از این رو قراردادی را برای اجرای مدل‌های جهانی با دانشگاه تهران به امضا رسانده و قصد داریم با این اقدام علاوه بر ارتقای سطح خدمات، در سازمان نیز ظرفیت سازی بیشتری داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص واگذاری ایستگاه‌های هواشناسی سازمان محیط‌زیست به سازمان هواشناسی گفت: هدف اصلی در این بخش تجمیع داده ‌هاست، از این رو ما برای استفاده از داده‌های ایستگاه‌های محیط‌زیست که اغلب مربوط به آلودگی، گازهای گلخانه‌ای و آلاینده‌های جوی است،  آمادگی داریم و می‌توانیم از تجهیزات این ایستگاه‌ها برای سنجش دما و باد نیز استفاده کنیم.

تاجبخش درخصوص امکان و تأثیر بارورسازی ابرها در رفع مشکلات کم‌آبی نیز تصریح کرد: بارورسازی یک مسئله امکان‌پذیر است ولی باید به این نکته توجه کنیم که این اقدام برای اهداف خیلی بزرگ و تأمین آب‌های زیرزمینی امکان‌پذیر نبوده و ما را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند.

وی هواشناسی را سازمانی تخصصی، علمی، پیشرو و مرجع صلاحیت اعلام کرد و افزود: این سازمان وظیفه خطیر پیش‌بینی و تحلیل مخاطرات هوایی را برعهده دارد و همچنین طبق اسناد بالادستی در انجام وظایف ملی و بین المللی در حوزه‌های مختلف مدیریت منابع، آب، مخاطرات جوی، حمل و نقل، محیط زیست و ... نیز دارای مسئولیت است.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ برف و باران کشور را فرا می گیرد

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,83/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران گفت: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت آزمایشی در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح شناسایی شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

میوه‌های بی کیفیت را برگردانید

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

او در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم انشالله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

کد خبر 846587 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سبزی شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد