Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:22:42 GMT

سیلاب مسیر ارتباطی 6 منطقه جنوب کرمان را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۹۴۳

سیلاب مسیر ارتباطی 6 منطقه جنوب کرمان را مسدود کرد

جیرفت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: به دلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب، راه ارتباطی پنج روستا در قلعه گنج و یک روستا در رودبار جنوب مسدود شد.

مسعود جمیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جاری شدن سیلاب در بستر و محل آبنماهای محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر با هدف ایجاد ایمنی تردد، این مسیر مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وجود آبنماهای متعدد در این محور موجب قطع تردد در هنگام بارندگی ها می شود، بیان کرد: با حضور راهداران در این محور از تردد در محل آبنماها جلوگیری شده است.
وی با اشاره به طغیان رودخانه ها در شهرستان قلعه گنج گفت: سیلاب، مسیر روستاهای جنگل آباد، بلبل آباد، چاه باغ، ریگ چمران و کهور دراز مسدود کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش راهداران جنوب کرمان گفت: با فروکش کردن سیلاب و فراهم شدن شرایط جوی، محورهای ارتباطی مسدود شده توسط راهداران بازگشایی می شود.
جمیلی از حضور راهداران در محل وقوع سیلاب خبر داد و گفت: در همین شرایط جوی نیز در محورهایی که امکان عملیات راهداری برای دستگاه ها فراهم باشد عملیات بازگشایی و تیغ زنی محور انجام می شود.
وی از رانندگان و مسافران نوروزی خواست با توجه به تداوم شرایط جوی تا پایان هفته در جنوب کرمان و ایجاد لغزندگی در بستر محورهای ارتباطی، جوانب احتیاط در رانندگی را رعایت و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه ماموران راهداری با تمام توان و تجهیزات در جاده ها حضور دارند گفت: در شرایط شلوغی محورها و حجم تردد به جهت سفرهای نوروزی، سهل انگاری در رانندگی می تواند علاوه بر به خطر انداختن جان خود، دیگران را نیز دچار صدمه و خسارت های جبران ناپذیری کند.
مرکز مدیریت راهها با شماره تماس 141 آماده دریافت گزارش های تخریب محورها و اطلاع رسانی از وضعیت جوی جاده ها برای مسافران و رانندگان است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمراني مسدود شدن راه روستايي جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب