Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم از کمک‌های بنیاد مستضعفان برای آسیب‌دیدگان سیل استان گلستان انجام شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در پی بازدید میدانی رئیس بنیاد از منطقه آق‌قلا در استان گلستان کمک‌های دیگری از طرف این نهاد انقلابی برای هموطنان آسیب‌دیده اختصاص یافت.

بنابر این گزارش کمک‌های مرحله دوم شامل اقلام ۳ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه، ۲۰ هزار عدد شمع و ۱۵ هزار قوطی کنسرو که در اسرع وقت بین مردم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است از روز گذشته که رئیس بنیاد مستضعفان کشور وارد استان گلستان شد و سیمان ساخت منازل تمام روستا‌های سیل زده را تقبل کرد.

محمد سعیدی‌کیاء به همراه معاونان خود روز گذشته وارد استان گلستان شده و در مناطق سیل زده حضور یافت.

تاکنون سه تن موادغذایی، پنج تن پنیر و بالغ بر ۱۰ هزار قرص نان توسط بنیاد مستضعفان کشور بین مردم آسیب دیده توزیع شده است.

همچنین ۲ هزار تخته پتو به همراه ۸۰ هزار بطری آب معدنی از روز گذشته در مناطق سیل زده توزیع شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

با هماهنگی‌های انجام شده با کارخانجات سیمان قرار است سیمان مصرفی تمام منازل روستایی در بازسازی این منازل پس از سیل توسط بنیاد مستضعفان کشور تقبل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور هم اکنون در «خواجه نفس» بوده و در حال برآورد میزان خسارت در این منطقه و ابراز همدردی با مردم این منطقه است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سیل زدگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم