Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:10:42 GMT

رایگان شدن مکالمه و پیامک در مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۰۰۶

در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق شمال و شمال شرق کشور، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، روز یکشنبه ۴ فروردین ماه برقراری مکالمه و ارسال پیامک در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف رایگان است.

 

گفتنی است اپراتور اول پیش از این و در جهت حصول اطمینان از پایداری شبکه در مناطق سیل زده تدابیر و اقدامات ویژه ای را انجام داده و کارشناسان فنی خود را به این مناطق اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: همراه اول اپراتور اول مکالمه و پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان از باز کردن پیامک‌ با محتوای کالابرگ و یارانه معیشتی، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مهدی عمران‌فر اظهار کرد: اخیراً در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آن‌ها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان‌دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آن‌ها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تأیید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر مال‌باختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده‌ اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده‌اند، لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جداً خودداری نمائید.

کد خبر 745867

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • محفل قرآنی سدره
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین