Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:29:12 GMT

پلیس در سال جدید «سوت» به دست شده است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۰۰۹

پلیس در سال جدید «سوت» به دست شده است

سردار حمید هداوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مأموران مستقر در گشت‌های انتظامی که به صورت پیاده و موتوری اقدام به گشت زنی می‌کنند با ۲ هدف پیشگیری از وقوع جرم و دستگیری مظنونین عمل می‌کنند.

وی افزود: در سال جدید استفاده از سوت‌های پلیس، می‌تواند به ایجاد احساس آرامش شهروندان کمک شایان توجهی کند و قرار است مأموران ما از سوت استفاده کنند و در ایست دادن به متهمان سوت بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز حادثه و یا مواجه شدن با مسائل انتظامی و ترافیکی می‌توانند ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به نزدیک ترین ایستگاه نوروزی (در ایام نوروز) و یا نزدیک ترین کلانتری در محل مراجعه و مراتب را با پلیس در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 4574615 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی تهران دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاک‌سازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی