Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:00:36 GMT

مادورو: آمریکا و آلت دستش، دنبال ترور من هستند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۱۱۲

رئیس‌جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی اعلام کرده که رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور و آمریکایی‌ها «می‌خواهند مرا بکشند، اما ما طرح آن‌ها را افشا و خنثی کردیم».

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به دستگیری اخیر دستیار «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده و رهبر مخالفان این کشور اعلام کرد که طرح گوایدو و آمریکایی‌ها برای ترور مادورو افشا و خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر نوشته «راشا تودی»، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود در کاراکاس به جنجال‌های اخیر حامیان خوان گوایدو رئیس‌جمهور خودخوانده درباره دستگیری دستیار او اشاره کرد و از طرح آمریکایی‌ها و گوایدو برای ترور مادور خبر داد.

هفته گذشته بود که «روبرتو مارئو» دستیار و رئیس دفتر رئیس‌جمهور خودخوانده توسط نیرو‌های امنیتی ونزوئلا دستگیر شد.

مقام‌های ونزوئلا اعلام کردند که در این عملیات که برای مقابله با طرح یک گروهک جهت حمله تروریستی علیه مقام‌های ونزوئلا انجام شد، مقادیری سلاح کشف و ضبط شده است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود به این موضوع اشاره کرد و رئیس‌جمهور خودخوانده را «آلت دست آمریکای شیطان» خواند.

مادورو گفت: «امپریالیست‌های آمریکایی می‌خواهند مرا بکشند، ما همین اخیرا طرح آلت دست شیطان را افشا و خنثی کردیم، او (گوایدو) شخصا دستور کشتن مرا صادر کرده بود».

وی افزود: «مبالغ هنگفت پول برای آدم‌کش‌ها و شبه نظامیان هزینه شده و آن‌ها را به کلمبیا فرستادند و آموزش دادند. مارئو در بستن قرارداد با افرادی از گواتمالا و کلمبیا برای جذب و آموزش آدم‌کش‌ها دخیل بوده است».

به گفته مادورو، اطلاعات تلفن همراه دستیار گوایدو نشان می‌دهد که او رئیس‌جمهور خودخوانده و تیمش برای جمع کردن هشت تا ۱۰ تیم ترور که هر کدام از این تیم‌ها شامل حداقل ۸ مزدور بوده، در تلاش بودند؛ تیم‌هایی که قرار بوده ترور و خرابکاری انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: هرتزوگ در سخنانی گفت: شب گذشته از چهار جهت در خاورمیانه به ما حمله شد و بمباران توسط ایران و نیروهای نیابتی آن با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها انجام شد، این به معنای اعلام جنگ است.

وی افزود: ما همیشه به سخنان متحدان و شرکای خود گوش می‌دهیم و به دیدگاه آنها احترام می‌گذاریم. ما در حال بررسی همه گزینه‌های پیش روی خود هستیم و همانطور که قبلاً نیز گفتم هر کاری که لازم باشد برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهیم داد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: درباره روندی که اکنون در حال انجام است وارد جزییات نمی‌شوم. ما به دنبال جنگ نیستیم و فکر می‌کنم به این حرف‌ها بسنده خواهم کرد.

.وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین مدعی شد: جامعه جهانی باید در مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» آن در منطقه و جهان متحد شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری کشور در دمشق، مناطقی را در اراضی اشغالی با پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داد.

کد خبر 844464 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است