Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@04:20:22 GMT

بازدید اسحاق جهانگیری از مناطق سیل زده مازندران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۱۲۱

شبکه خبر نوشت: معاون اول رئیس جمهوری که شب گذشته وارد مازندران شد، صبح امروز (یکشنبه) از مناطق سیل زده این استان دیدن کرد.

اسحاق جهانگیری به همراه وزیر اقتصاد و دارایی از مناطق سیل زده در استان مازندران بازدید کردند و از نزدیک در جریان خسارت های ناشی از سیل قرار گرفتند.

معاون اول رئیس جمهوری پس از بازدید از مناطق سیل زده در مازندران، قرار است در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان حضور یابد و پس از بررسی میزان خسارت های ناشی از سیل در خصوص چگونگی کمک به خسارت دیدگان تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اکنون از مناطق سیل زده کیاکلا و سیمرغ در مناطق مرکزی استان دیدن کرد و قرار است از دیگر بخش های گرفتار شده در سیلاب نیز بازدید کند.

براثر حادثه سیل اواخر اسفندماه ۹۷ در مازندران به بیش ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ، ۷ هزار سردهنه کشاورزی و تاسیسات زیرساختی از جمله ابنیه راهها خسارت وارد شد و ۵ نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

پیش از این علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم از مناطق سیل زده مازندران بازدید کرد. اسحاق جهانگیری شنبه شب در نشست هماهنگی مدیریت بحران استانداری گلستان هم، با اشاره به آلام مردم استان گلستان گفت: تمام تلاش دولت این است که مردم سیل زده از شرایط سخت کنونی خارج شوند و درحال حاضر کاری جز رفع دغدغه مردم نداریم.

وی با بیان اینکه ستاد بحران استان گلستان اختیار کامل داشته و نباید وقت را در ارایه خدمت به مردم تلف کند، گفت: تمام امکانات نظام در سطح ملی، منطقه ای و استانی برای حل مشکل سیل زدگان بکار گرفته خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سیل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و تگرگ خواهیم بود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، میناب و قشم خواهد بود. 

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، جاری شدن روان‌آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه‌ای، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل وقوع تند باد لحظه‌ای خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به بالا بودن آب رودخانه‌ها با تاکید بر بشاگرد و حاجی‌آباد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب و از فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود. همچنین باید از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی با توجه به وقوع تند باد لحظه ای و احتمال خسارت اندیشیده شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد