Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا رستگار مسئول اورژانس ۱۱۵ شیراز گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی این چهارمین زایمان موفق، در آمبولانس است که در سومین روز سال جدید در یکی از خیابان‌های شیراز با اعلام گزارشی مبنی بر اینکه یک مادرباردار با درد شکمی و زایمان زود هنگام درخواست کمک کرده، بلافاصله نزدیک‌ترین واحد امدادی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از رسیدن نیرو‌های امدادی اورژانس بر بالین مادر، با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد دختر عجول در بین مسیر با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شیراز در یک زایمان موفق به دنیا آمد.

رستگار وضعیت عمومی مادر و نوزاد را خوب گزارش کرد و افزود: با توجه به حساسیت روز‌های آخر بارداری، مادران باردار باید به محض شروع درد‌های زایمان به نزدیک‌ترین مرکز تسهیلات زایمانی مراجعه کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به سامانه اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهند.

گفتنی است این زایمان موفق با تلاش آقای کوهی و خانم فتایی انجام شد.

انتهای پیام/ت

تولد نوزاد عجول دختر در آمبولانس اورژانس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات اورژانس به ویژه در حوزه لجستیک یکی از ضروریات جزیره خارگ بوده بوده که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: به منظور اطمینان بخشی برای شهروندان جزیره خارگ همچنین در دسترس بودن شرایط متفاوت برای اعزام بیماران، آمبولانس دریایی در راستای تکمیل زنجیره توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از نیازهای دارای اولویت است.


بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با عنایت به مصوبه و تاکید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ، در خصوص خرید یا اجاره آمبولانس دریایی، انتظار داریم شرکت پایانه‌های نفتی ایران روند اجرایی شدن آن را تسریع کند.

کد خبر 6080210

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود