Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سجاد گنج‌زاده درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال 97 در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: سال 97 واقعا سال سختی برای جامعه ورزشی بود. سال پر رویداد و البته پر از افتخار بود که کاروان ورزشی ایران در مسابقات مختلف توانست به نتایج خوبی برسد. رشته کاراته در رویدادهای مهمی همانند آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی توانست به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سطح مسابقات در رقابت‌های لیگ جهانی نسبت به آسیایی بالاتر است اما برای حضور موفق در این دوره از مسابقات تمرینات و اردوهای منظمی برگزار شد و امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها هم درخشش بسیار خوبی داشته باشیم. برای رسیدن به مدال در رقابت‌های مختلف همه تلاش خود را به کار بردم و امیدوارم با کسب سهمیه المپیک بتوانم حضور موفقی در رقابت‌های المپیک توکیو داشته باشم. در رقابت‌ها همه تلاش خود را به کار بردم و امیدوارم با المپیکی شدن رشته ورزشی کاراته همه ورزشکاران با تمام قوا به رقابت‌های لیگ جهانی میآیند و نمی‌توانیم به راحتی بگوئیم کدام تیم رقیب ایران است.

گنج‌زاده با تاکید بر اینکه در تلاشم در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم از آنها امتیازات لازم را جمع کنم تا بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بدست بیاورم، افزود: مطمئن باشید اعضای تیم ملی کاراته برای کسب هر مقامی در هر میدانی نهایت تلاش خود را کرده و هیچ‌گاه از مدال‌های کسب شده راضی نمی‌شوند و تا سرحد توان برای موفقیت تیم ملی و سربلندی ایران اسلامی مبارزه می‌کنند. از سال ۲۰۱۲ که در کومیته تیمی رقابت‌های قهرمانی آسیا عضو تیم ملی شد تاکنون در همه رویدادهای قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی حضور داشته و مدال‌هایی نیز کسب کرده‌ام. البته مهم موفقیت تیم ملی است و همه اعضای تیم چه در کومیته انفرادی و چه در کومیته تیمی برای سربلندی و اهتزاز پرچم ایران مبارزه می کنند.

وی با اشاره به اینکه  از مسابقات قهرمانی آسیا روند کسب امتیاز ورودی آغاز شده، بازی‌های آسیایی امتیاز ندارد، افزود: لیگ‌های جهانی امتیاز خاص خود را داشته و مسابقات قهرمانی جهان ضریب ۱۲ دارد که تا پایان این پروسه امتیاز آن محفوظ است. این مسیر سخت و البته بااهمیت است و خیلی امیدوارم در این مسیر در تمام اوزان المپیک اول کسب سهمیه کنیم و بعد بتوانیم پرچم کشورمان را در این بازی‌ها بالا ببریم. اعضای تیم ما همه عنوان دارند، قهرمانی آسیا، جهان و ... را در کارنامه دارند. چیزی که روی کاغذ مشخص است اینکه ما توانایی و قابلیت کسب چهار مدال طلا را داریم. ولی هر مسابقه‌ای شرایط خاص خود را دارد و باید ببنیم روند مسابقه چگونه پیش می‌رود، ولی ما امیدواریم بتوانیم این مهم را رقم بزنیم.

گنج‌زاده یادآور شد: کاراته همیشه کمک حال کاروان ایران بوده و در همه مسابقاتی که به این شکل برگزار می‌شود خوش درخشیده است. ملی‌پوشان فعلی کاراته، همگی الان در رنگ‌های بالا قرار دارند و اینکه تیم پر قدرت و خوبی داریم، غیر قابل انکار است، در این دوره نیز سعی می‌کنیم کمک حال کاروان ایران باشیم. دو دوره است قهرمان جهان شده‌ایم و به قدری خوب بکار کردیم که توقعات را تا این حد بالا آورده‌ایم. با این حال همه ما باز هم در اردوها با جان و دل تمرین می‌کنیم تا در نهایت دل مردم ایران را شاد کرده، جواب زحمات خانواده‌های خود و همه کسانی که زحمت می‌کشند را بدهیم.

عضو تیم ملی کاراته گفت: ژاپن تیم قدرتمندی مخصوصا در بخش بانوان دارد و ایران همیشه به اثبات رسانده سرتر از تیم ژاپن است. به گونه‌ای می‌توان گفت دیگر برای ژاپنی‌ها عادت شده به ایران ببازند، همانطور که می‌دانید مربیانی حتی از ایران در کشورهای مختلف به‌خصوص آسیایی فعال هستند. در حال حاضر کشورهایی مثل ویتنام، اندونزی، تایلند و عربستان پیشرفت چشمگیری کرده‌اند اما خداراشکر به قدری سطح ملی‌پوشان ما بالاست که نگران نیستیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جامعه ایران المپیک تیم ملی ایران اسلامی مسابقات قهرمانی آسیا جهان مدال طلا مردم ایران ژاپن تایلند عربستان المپیک ایران مدال طلا مردم ایران مسابقات قهرمانی آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان پیش از ظهر امروز با حضور جواد رمضی؛ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، بیژن شفیع خراسانی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ،عبدالرسول یزدی‌‌زاده، عبدالله شاکری، قاسم ستاری فرید و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله اول از مجموع 17 رای ماخوذه علیرضا تیغ‌ساز 9 رای، عبدالله شاکری 3‌رای، قاسم ستاری فرید و عبدالرسول یزدی‌‌زاده هر کدام 2 رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات علیرضا تیغ‌ساز و عبدالله شاکری به رقابت پرداختند و هر کدام به ترتیب 11 و 5 رای به دست آوردند و به این ترتیب علیرضا تیغ‌ساز به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخابات شد.

براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب مریم‌السادات شیخان، ریحانه جعفرپیشه، محسن قائدی حیدری، بهمن شیخانی شمس‌آبادی و علی‌اصغر صفایی انتخاب شدند.

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگریکاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

جامعه صنعت اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای به ویژه شهدای ورزشکار از زحمات و جلن‌فشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورده و گفت: امیدواریم که به زوری بساط ظلم در پهنه عالم برچیده شود.

وی افزود: امیدوارم که امروز یک انتخابات خوب و باکیفیتی داشته باشیم و از کاندیداها تشکر می‌کنم که دغدغه  ورزش کارگری را دارند و خودشان را در معرض انتخابات قرار دادند، امیدوارم هر کسی که ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد، شاهد رشد و گسترش ورزش کارگری استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه صنعت اصفهان همیشه در رشته‌های مختلف ورزشی توفیقات خوبی را در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی به دست آورده و ظرفیت و استعدادهای بالقوه زیادی در این حوزه وجود دارد که قابلیت تبدیل بالفعل را دارد. جامعه بزرگ ورزش کارگری که شامل رشته‌های مختلفی می‌شود، و می‌طلبد که اعضای این جامعه برای پیشرفت و پیشرفت ورزش‌های کارگری دست به دست هم دهند و اداره کل 5نیز قطعا از آنها حمایت می‌کند.

وی پس از برگزاری مجمع و مشخص شدن ریاست هیئت، خطاب به سایر کاندیدها گفت: از همه کاندیدها انتظار دارم که رقابت را کنار گذاشته و  با هم‌افزایش از همه ظرفیت و توانایی‌هایشان برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/170


دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور