Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بومی‌سازی پمپ میله‌ای مکشی SRP یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این دانشگاه در سال‌های اخیر است، چرا که این پمپ جزو ۱۰ قلم کالای استراتژیک وزارت نفت است.

حقیقی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره بومی‌سازی پمپ SRP در این دانشگاه گفت: بومی‌سازی پمپ میله‌ای مکشی SRP یکی از مهمترین دستاورد‌های دانشگاه شهید چمران اهواز در سال‌های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: این پمپ جزو ده قلم کالای استراتژیک وزارت نفت است که دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به ساخت و بومی سازی آن شده است و اکنون دو دستگاه از آن، در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.
حقیقی اضافه کرد: برای احیای چاه‌های نفتی که کارایی ندارند و اصطلاحا چاه مرده هستند، از این پمپ استفاده می‌شود و این پمپ با ایجاد فشار مصنوعی می‌تواند این چاه‌ها را احیا کند.
وی با بیان اینکه این دستگاه توسط یکی از پژوهشگران دانشگاه شهید چمران اهواز بومی سازی و ساخته است، خاطرنشان کرد: یکی از چاه‌های اهواز به وسیله این دستگاه احیا شده و اکنون با نصب این پمپ در شبانه روز، هزار بشکه نفت تولید می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز وزارت نفت بشکه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است